اخبار داغ

رئیس هیئت بازی‌ های بومی و محلی سراوان خبر داد؛

اعزام تیم هیئت بازی های بومی و محلی سراوان به جشنواره "حرکت و برکت" یزد

اعزام تیم هیئت بازی های بومی و محلی سراوان به جشنواره "حرکت و برکت" یزد
رئیس‌ هیئت بازی های بومی و‌ محلی شهرستان سراوان گفت: تیم هیئت بازی های بومی و محلی سراوان به عنوان نماینده سیستان و بلوچستان به جشنواره حرکت و برکت که در استان یزد برگزار می شود، اعزام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، مراد شیخ زاده اظهار کرد: هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان سراوان بعد از ظهر امروز چهارشنبه دوم اسفند سال جاری به نمایندگی از استان سیستان و بلوچستان تیم بانوان را به جشنواره کشوری « حرکت و برکت » که در استان یزد و شهرستان میبد برگزار خواهد شد، اعزام کند.
وی افزود: این جشنواره به مدت دو روز در شهرستان میبد برگزار می شود، که از تمامی استان های کشور یک تیم در این جشنواره حضور خواهند یافت که نسبت به ارائه آیین، آداب  بازی ها و پخت نان و غذاهای سنتی و بومی محلی، منطقه خود اقدام خواهند کرد.
رئیس هیئت بازی های روستایی و بومی و محلی سراوام ادامه  داد: اصطلاح حرکت و برکت که نام جشنواره کشوری امسال است که به همت فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کشور در شُرف برگزایست، از دو کلمه حرکت ؛ بازیهای بومی محلی منطقه و برکت ؛ نان و غذاهای محلی منطقه الهام گرفته است.
شیخ زاده با توجه به اینکه هیئت شهرستان سراوان به نمایندگی از کل استان در این جشنواره حضور خواهد داشت، و با توجه به عدم وجود کارخانجات و اسپانسر در این شهرستان از مسؤلین شهرستان خواستار حمایت از این‌هیئت و دیگر هیئت های ورزشی شد.
وی در پایان از هیئت بازی های روستایی و  بومی و محلی سیستان و بلوچستان و  از زحمات تک تک اساتید خود اعم از خواهران و برادران حاضر در هیئت بومی محلی شهرستان و  رئیس اداره ورزش و جوانان شهــــرستــــان قدر دانی کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه