اخبار داغ

مدیر مؤسسه راهبردی حق پژوهی:

مخالفت با نظام اسلامی شرط حمایت دولت‌های استعماری از دراویش است

مخالفت با نظام اسلامی شرط حمایت دولت‌های استعماری از دراویش است
مدیر مؤسسه راهبردی حق پژوهی با تاکید بر مشعود بودن مدیریت فرقه دراویش توسط غرب، گفت: مخالفت با نظام اسلامی شرط حمایت دولت‌های استعماری از این فرقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مرتضی امین نیا در گفتگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به اغتشاشات اخیر تهران، اظهار کرد: دراویش گنابادی دو رویکرد سنتی با مدیریت سنتی و رویکردی جدید با مدیریت خارج از کشور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: عرفان مورد قبول ما است ولی در کنار بزرگان عارف از ابتدا افرادی بودند که با تحریف در دین گروه هایی را تشکیل دادند که به اسلام با ارائه نسخه های تقلبی و بدلی ضربه بزنند.

,

 

,

کارشناس فرق و ادیان گفت: دراویش از طرف رهبرشان دعوت شدند که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و این موضوع برای خارج نشینانی که رهبری مدرن این فرقه را تحت حمایت دولت های غربی در دست دارند، سنگین به نظر آمد؛ چراکه شرط حمایت دولت های استعماری از این فرقه مخالفت با نظام جمهوری اسلامی بوده است.

,

 

,

وی افزود: دشمن موضع گیری رهبران داخلی این فرقه را تحت شعاع قرار داد و در اکثریت فرقه ها برای استفاده های مطلوب خودش برنامه دارد؛ چند روز بعد از 22 بهمن به عنوان حماسه بزرگ مردم شاهد این اتفاقات هستیم، بنابراین دست دشمن و رهبران غربی آن در مدیریت این فرقه برای کنار زدن مدیریت سنتی این فرقه کاملا مشهود است.

,

 

,

حجت الاسلام امین نیا جریان صوفیه را نسخه بدلی از اسلام دانست و تصریح کرد: زندگی طرفداران این فرقه ها هیچ جای تطابقی با زندگی علی(ع) ندارد.

,

 

,

وی افزود: دشمن از فضای غبارآلود استفاده و فتنه ایجاد می کنند و با این اقدامات تقریبا چهره اصلی دشمن و ماهیت پلید آن در حال روشن شدن است.

,

 

,

مدیر مؤسسه راهبردی حق پژوهی خاطرنشان کرد: رهبران سنتی نیز باید مراقب توطئه های دشمن باشند و نباید کاری شود که دشمن با خارج کردن مدیرت از دست آنها سوء استفاده کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه