اخبار داغ

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی:

نقش مادر در جامعه تبیین شود/ هفته زن با برگزاری ۲۶ عنوان برنامه گرامی داشته می‌شود

نقش مادر در جامعه تبیین شود/ هفته زن با برگزاری ۲۶ عنوان برنامه گرامی داشته می‌شود
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری ۲۶ عنوان برنامه ویژه بزرگداشت هفته زن در این استان، گفت: نقش مادر باید برای اقشار مختلف جامعه تبیین و بازنمایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، شهلا تاجفر عصر روز چهارشنبه دوم اسفندماه در جلسه هاهنگی گرامیداشت هفته زن، اظهار داشت: بانوان نقش محوری و اساسی در جامعه بر عهده دارند و حضور آن‌ها در جامعه زمینه‌ساز ارتقای سطح تعاملات و همکاری‌های اجتماعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: حضرت فاطمه(س) به‌عنوان بهترین الگو برای بانوان جامعه اسلامی محسوب می‌شوند و هفته زن نیز یکی از بازه‌های زمانی مناسب برای ترویج فرهنگ فاطمی در میان این قشر است که باید از آن به بهترین شکل استفاده شود.

,

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی، انجام سیاستگذاری‌های مناسب از سوی ستاد بزرگداشت هفته زن را اقدامی موثر در بازشناساندن ارزش‌های بانوان دانست و گفت: باید در این سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها توجه ویژه به مقوله ارزش‌های الهی و اسلامی شود.

,

وی، همچنین با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته زن در آذربایجان‌غربی، ابراز داشت: اجرای برنامه‌هایی با محوریت فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی و پژوهشی و نیز برنامه‌هایی در راستای تقویت بنیه اسلامی و دینی بانوان از مهم‌ترین پیش‌بینی‌هایی است که باید در سطح شهرستان‌ها و استان اجرایی شود.

,

تاجفر، تعداد کل برنامه‌های اجرایی در طول هفته زن را ۲۶ عنوان نام برد و خاطرنشان کرد: در این هفته ضمن تجلیل از بانوان و مادران شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، همایش‌هایی با محوریت اسوه‌های صبر و استقامت، سرکشی از خانواده معظم شهدا، دیدار با زنان زندانی و بررسی مشکلات آن‌ها و نیز برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان با محوریت تولیدات بومی از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول هفته زن خواهد بود.

,

وی، بیان داشت: توجه به زنان روستایی و عشایری در برنامه‌های گرامیداشت هفته زن جزو اولویت‌های کاری در طول انی هفته خواهد بود و مسئولین دستگاه‌های اجرایی باید به این مقوله توجه ویژه داشته باشند.

,

ارائه برنامه‌ها و راهکارها توسط تعدادی از مسئولین کمیته‌های ستاد بزرگداشت هفته زن از دیگر بشخ‌های این جلسه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه