اخبار داغ

مدیر مهندسی و ترافیک شهرداری زنجان:

بیشترین مطالبات مردمی در حوزه ترافیک شهری است/ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی از موضوعات مطروحه شهروندان است

بیشترین مطالبات مردمی در حوزه ترافیک شهری است/ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی از موضوعات مطروحه شهروندان است
مدیر مهندسی و ترافیک شهرداری گفت: بیشترین مطالبات مردمی در اتوبوس خدمت شهرداری زنجان در حوزه ترافیک شهری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سمانه شاددل در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان،با بیان اینکه بیشترین مطالبات مردمی در اتوبوس خدمت شهرداری زنجان در حوزه ترافیک شهری است، اظهار داشت:یکی از موضوعات مطروحه توسط شهروندان، اجرای طرح وسیع ترافیکی برای حل مشکلات موجود در بافت مرکزی شهر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی ابراز کرد: طرح موضوعاتی درباره ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی نیز از دیگر موضوعات مطروحه توسط شهروندان بود.

,

مدیر مهندسی و ترافیک شهرداری عنوان کرد: موضوع مهم دیگر طرح شده توسط شهروندان که اتفاقا از رانندگان تاکسی نیز بودند، درباره ایجاد خط ویژه برای تاکسی‌ها به منظور کنترل ترافیک و همچنین سرعت‌بخشی به این امر بود.

,

شاددل با بیان اینکه  یکی از موضوعات مورد توجه شهرداری در بحث مدیریت شهری، مباحث مربوط به ترافیک و حمل و نقل شهری است، افزود:برای ساماندهی موضوعات ترافیکی برای سال آینده برنامه ریزی درستی شده که در این زمینه از نظرات ارزشمند شهروندان نیز استفاده خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه همین اجرای طرح اتوبوس خدمت کمک شایانی به بهره گیری مدیران شهرداری از نظرات شهروندان در حوزه حمل و نقل و ترافیک می کند، تصریح کرد: حضور دراتوبوس خدمت و شنیدن حرف مردم و تجربیات آنها واقعا ارزشمند است و در برخی از مواقع صحبت‌های شهروندان ایده‌های خوبی را در ذهن تداعی می‌کند.

,

مدیر مهندسی و ترافیک شهرداری زنجان گفت: این اتوبوس فرصت مناسبی است برای اینکه طرح های خود را با شهروندان مطرح کرده و نظرات آنها را جویا شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه