اخبار داغ

زهرای کلاس اولی و سرطان خون؛

بیماری سرطان خون درلالی یک دانش آموز هفت ساله را خانه نشین کرد+عکس

بیماری سرطان خون درلالی یک دانش آموز هفت ساله را خانه نشین کرد+عکس
داستان زندگی بعضی از آدم ها خیلی دل آدم را به در می آورد چه بسا کودکانی که در آغاز زندگی با هزار امید و آرزو کتاب زندگی خود را ورق می زنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز، داستان زندگی بعضی از آدم ها خیلی دل آدم را به در می آورد چه بسا کودکانی که در آغاز زندگی با هزار امید و آرزو کتاب زندگی خود را ورق می زنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لالی نیوز,

زهرا احمدی دانش آموز کلاس اول ابتدایی مدرسه دخترانه ای در #لالی بود که از چندین ماه قبل و پس از تشخیص بیماری از درس و مدرسه بازماند .

,

آری زهرای 7 ساله در روزهایی که باید در کنار کودکان و همبازی های خود در مدرسه و کوچه با شادی و نشاط روزگار می گذراند با تشخیص بیماری #سرطان خون از سوی پزشک خود این روزها در مسیر خانه و بیمارستان به سر می برد .

,

زهرا در حالی از چند ماه پیش خبر سرطان خون خود را فهمیده است که از آغاز زندگی خود را با معلولیت جسمی و حرکتی سازگار کرده بود.

,

حال و روز بیمار و بیکار پدر زهرا درد دیگری است که این کودک معصوم را در پیگیری روند درمان خود با مشکلات زیادی رو به رو کرده است به طوری که هزینه رفت و آمد و ایاب و ذهاب زهرا و خانواد اش از لالی به  اهواز هم از توان پدر او خارج است .

,

پدر زهرا به نقل از دکتر گفته است که روند شیمی درمانی و مداوای زهرا در صورت تامین همه نیازمندی های مالی و ... مدت سه سال طول خواهد کشید .

,

با وجود این زمان زیاد و مشکلات مالی پدر زهرا در انتظار کمک های خیرخواهانه همه همشهریان خود بوده تا بخشی از مشکلات درمان زهرا را دنبال کند و امید و شادابی را برای کودک و خانواده خود تامین کند .

,

امروز اما زهرای 7 ساله که می بایست در مدرسه و در کنار دوستان خود مشق خواندن و نوشتن می کرد با همه شوق و علاقه اش #خانه نشین بیماری سرطان خون است . 

,

چشم های امید زهرا و پدر و مادر او به کمک هایی است که فرشته های مهربانی برای آن ها به ارمغان می آورد . بیاییم با کمک های خود به این کودک معصوم راه بازگشت او به مدرسه و بازگشت امید به خانواده او را هموار کنیم.

,

, ,

در صورت تمایل به هر گونه کمک با شماره همراه زیر تماس بگیرید 👇

,

شماره تلفن پدر زهرا : 👇

,

09169827753

,

09169037612

,

تلگرام و واتساپ لالی نیوز جهت هماهنگی های لازم : 09169464377

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه