اخبار داغ

یادداشت؛

بازخوانی کلید واژه ها؛ با نگاهی به جنایات دراویش داعشی/ این نظام بیدی نیست که با لرزش های اندک در آن طوفان به پا شود

بازخوانی کلید واژه ها؛ با نگاهی به جنایات دراویش داعشی/ این نظام بیدی نیست که با لرزش های اندک در آن طوفان به پا شود
تفاله های بی مقدار داعشی باید بدانند دنیا تمام قد آمد تا کمر عراق وسوریه را به سرکردگی شیطان بزرگ یعنی آمریکا بشکند اما بعد از حدود 7 سال جولان دادن، نه تنها موفق نشد بلکه کمرشکسته از عراق وسوریه به کشورهای حامی خود یعنی آمریکا و فرانسه اردو کشی کرد؛ آنها باید بدانند این نظام و انقلاب بیدی نیست که با لرزش های اندک در آن طوفان به پا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری ناب نیوز؛ یکی از مهم ترین و اساسی ترین کارهای یک مسلمان انقلابی و فرد بصیر در نظام اسلامی، گم نکردن مسیر و تشخیص و تفسیر درست واژه های دشمن می باشد. همچنین توجه به اصل و فرع کردن ها، تشخیص حاشیه ها از متن ها، توجه به نقش وجایگاه جلاد و شهید و توجه به تمسک دشمن و ضدانقلاب در طول انقلاب که غفلت از آن قطعا سیلی زنی از دشمن را به دنبال خواهد داشت کمااینکه مولا علی (ع) فرمود هرکس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش از خواب بیدار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ناب نیوز,

 

,

دشمن برای برنامه های براندازی به شیوه های سخت، نیمه سخت و نرم ماه ها و سال ها برنامه ریزی و ایدئولوژی سازی کرده و بعد بهره برداری می کند؛ یک روز شعار نه غزه نه لبنان سر می دهد تا بتواند ده سال بعد نه اسلام نه قرآن را به راحتی بیان کند؛ یک روز شعار حذف اسلامیت سر می دهد تا بتواند به جنگ دین برود؛ یک روز شعار گفت و گوی تمدن ها سر می دهد تا راه نفوذ را باز کند؛ یک روز جنگ و رزمندگان را موج مرده و نسل سوخته می داند تا فرهنگ ایثار و شهادت را جمع کند؛ روزی شهید مدافع حرم را شهید راه اسد می خواند تا حرمت مدافعان حرم شکسته شود؛ یک روز هم از فتنه گران و سرمایه اسرائیل یاد می کند تا با اندک تلنگری به وابستگان و دلبستگان خودفروخته، برای سلب آسایش مردم آشوب به پا کنند و چنان جراتی به خود تزریق می کند که به برقرار کننده امنیت و نظم و مدافعان مردم یعنی نیروی انتظامی با زشت ترین حالت ممکن که به حملات داعشی ها شباهت دارد، حمله می کند تا از عاملین امنیت انتقام بگیرد که چرا سارقان و مخلین امنیت را دستگیر و زندانی کردید.

,

 

,

بدون شک واژه ها بدون پشتوانه فکری به زبان نمی آید؛ اگر می گویند "انتخابات بهانه است؛ اصل نظام نشانه است" پروژه ای برای این جمله دارند مانند طرح هایی که جفری هالرسون داشته یا طرح های دیگر که در قالب طرح های براندازی نرم با هر وسیله ممکن از آن رونمایی کرده است؛ گاهی به بهانه انتخابات و دروغ تقلب، گاهی از اعتراضات به حق مردم به وضعیت معیشت سواستفاده می کنند و گاهی به بهانه آزادی درویش داعشی سارق؛ همچنین چندسالی است که بعضی جملات و کلمات نا به حق مانند روز ولنتاین و ... وارد ادبیات رسمی کشور ما شده است که باید به این عده محدودی که فرهنگ ایرای اسلامی را به سلیقه خود دیکته می کنند، تذکر داد.

,

 

,

اما چند نکته در خصوص حوادث اخیر قابل توجه است؛

,

نکته اول این است که مردم توقع عدم مسامحه با کسانی که نظم و امنیت مردم را به خطر می اندازد، دارند؛ زیرا گذشت از آنها چنان می شود که در خیابان پاسداران اتفاق افتاد و شاهد شهادت 5 نیروی انتظامی و بسیجی بودیم.

,

 

,

نکته دوم اینکه گرچه فرقه ضاله دراویش گنابادی بیشترین نقش را در این اتفاق تلخ برعهده داشت اما باید توجه داشت از دشمن غفلت نکنیم تا از نام این فریب خورده ها و متزلزلین جهت اهداف کلان تر خود بهره گیری نکند.

,

 

,

نکته سوم اهمیت اجرای حدود الهی در کمترین زمان ممکن و پایین آوردن مدت زمان دادرسی است؛ چون اگر در کمترین فرصت حدود الهی اجرا شود می تواند ضرب شصت محکمی از این جنایتکاران بگیرند.

,

 

,

نکته چهارم؛ باید تسلط اطلاعاتی و امنیتی ما قوی تر از گذشته و اقدامات ما به موقع باشد که اگر چنین نشود و اجازه جولان به چنین افرادی داده شود، کم کم دسته کوچک و افراد قلیل تبدیل به جماعت کثیر می شود.

,

 

,

نکته پنجم ضرورت احساس مسئولیت بیش از پیش مسئولین نسبت به اتفاقات و مسائل کشور و خفه کردن برهم زنندگان نظم و آرامش کشور در نطفه است.

,

 

,

نکته ششم تذکر جدی و بدون هرگونه سیاسی بازی به سران فرقه منحرف می باشد زیرا آنچه اهمیت دارد آسایش مردم و آرامش جامعه است.

,

 

,

نکته هفتم خطاب به تفاله های بی مقدار داعشی است که باید بدانند دنیا تمام قد آمد تا کمر عراق وسوریه را به سرکردگی شیطان بزرگ یعنی آمریکا بشکند اما بعد از حدود 7 سال جولان دادن، نه تنها موفق نشد بلکه کمرشکسته از عراق وسوریه به کشورهای حامی خود یعنی آمریکا و فرانسه اردو کشی کرد؛ آنها باید بدانند این نظام و انقلاب بیدی نیست که با لرزش های اندک در آن طوفان به پا شود بلکه قاطعانه در برابر هر تجاوزی می ایستد تا اگر کسی جستجو می کند، بار دیگر تصاویر خلق حماسه 22 بهمن تماشایی امسال را ببیند و حساب دستش بیاید.

,

 

,

واما نکته اخر؛ به راستی باید خط و ربط دراویش گنابادی و هم پیالگی آنها با مهدی کروبی بار دیگر بازنگری جدی شود؛ سوال اینجاست نقش حمیدرضا مرادی، سوفی گنابادی، در کنار مهدی کروی در فتنه 88 چه می تواند باشد؟ حمایت های این فرقه در شبکه های اجتماعی از کاندیداتوری و رأی خود به نام شخص موردنظر در انتخابات 96 چه دلیلی دارد؟ چرا باید نقش صالح مرادی در جلسه با کروبی در اغتشاشات 88 و برهم زدن نظم عمومی از دیده ها مخفی بماند؟ دلیل حمایت از سایت وابسته به دراویش توسط سرویس اطلاعات فرانسه و حمایت این سرویس یعنی مصطفی آزمایش نماینده برکنار شده نورعلی تابنده چه می تواند باشد؟ دیدار این فرد با نماینده فرقه بهائیت و دیدار مخفیانه وی با رضا پهلوی چه دلیلی دارد؟ آیا شیوه حمله به ماموران و مردم با اتوبوس و سواری شباهت به حملات داعشی وار در فرانسه و انگلیس ندارد؟

,

 

,

دلیل حمایت نورعلی تابنده از آتش زدن حسینیه ها توسط جنبش ری استارت در دی ماه 96 چه می تواند باشد؟ چرا اخیرا نورعلی تابنده وقتی به ساحت مقدس حضرت زهرا(س) توهین می کند و می گوید شهادت مقام بالایی است که شامل حضرت فاطمه(س) نمی شود، با او برخوردی صورت نمی گیرد؟

,

 

,

در پایان باید این نکته را گوشزد کرد که امام فرمود "علمای اسلام به داد اسلام برسند"؛ بدانیم که این نکته تنها مخصوص علما نیست بلکه همه کسانی که دل در گرو این انقلاب ونظام دارند باید به داد اسلام و نظام برسند.

,

م. سنجری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه