اخبار داغ

فعالیت ۱۷۹ نفر امام جماعت در مدارس میاندوآب

فعالیت ۱۷۹ نفر امام جماعت در مدارس میاندوآب
امام جمعه میاندوآب گفت: 179 نفر خواهر و برادر در مدارس شهرستان میاندوآب به عنوان امام جماعت، در مدارس نماز جماعت را اقامه می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش میاندوآب در سخنانی با اشاره به نقش واهمیت آموزش و پرورش، اظهار کرد: آموزش و پرورش موضوعی مهم و اساسی است که باید به آن توجه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه تعامل خوبی نیز در این شهرستان وجود دارد، افزود: خوشبختانه فعالیت های خوبی در این شهرستان انجام گرفته است که فوق العاده بوده اند.

,

وی بااشاره به فعالیت خواهران و برادران به عنوان پیش نماز در مدارس، گفت:۱۷۹ نفر خواهر و برادر در مدارس شهرستان میاندوآب به عنوان پیش نماز و امام جماعت، در مدارس نماز جماعت را اقامه می کنند.

,

حسن زاده با بیان اینکه مردم و مسئولین میاندوآب ولایتمدار و همیشه در صحنه هستند، تصریح کرد: ظرفیت خوبی در این شهرستان وجود دارد و مسئولان کشوری و استانی نیز باید توجه ویژه داشته باشند.

,

حجت الاسلام حمید ارشاد معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی نیز در این جلسه بر لزوم تربیت صحیح و قرآنی دانش آموزان تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه