اخبار داغ

جانشین ستاد مدیریت بحران یاسوج؛

عملیات روز پنجم جستجوی پیکرجانباختگان سانحه هوایی متوقف شد

عملیات روز پنجم جستجوی پیکرجانباختگان سانحه هوایی متوقف شد
جانشین ستاد مدیریت بحران استان عنوان کرد: متاسفانه شرایط جوی امروز نامساعد وهمراه با بارش برف شده است و در حال حاضر امکان ادامه علیات وجود ندارد و حتی برخی از گروههایی که در محل حادثه حضور داشتند ارتفاع برف تا یک متر و نیم هم می رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ در پی سانحه هواپیمایی تهران_یاسوج در ارتفاعات قله دنا، بعد از 4 روز کار امداد و نجات و تلاش شبانه روزی هنوز انتقال اجساد گرفتار آمده در زیر کوههای برفی به دلیل شرایط نامساعد جوی و صعب العبور بودن منطقه هنوز میسر نگردیده است و در روز پنجم به دلیل شرایط نامساعد جوی مسئولین از توقف عملیات خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, در پی سانحه هواپیمایی تهران_یاسوج در ارتفاعات قله دنا، بعد از 4 روز کار امداد و نجات و تلاش شبانه روزی هنوز انتقال اجساد گرفتار آمده در زیر کوههای برفی به دلیل شرایط نامساعد جوی و صعب العبور بودن منطقه هنوز میسر نگردیده است و در روز پنجم به دلیل شرایط نامساعد جوی مسئولین از توقف عملیات خبر دادند.,

عزیز فیلی معاونت امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با چهارفصل گفت: پنج تیم امداد و نجات هلال احمر که صبح امروز به محل حادثه اعزام شده بودند که در حال بازگشت هستند.

,

جانشین ستاد مدیریت بحران استان عنوان کرد: متاسفانه شرایط جوی نامساعد وهمراه با بارش برف شده است و در حال حاضر امکان ادامه علیات وجود ندارد و حتی برخی از گروههایی که در محل حادثه حضور داشتند ارتفاع برف را تا یک متر و نیم  تخمین زده اند.

,

فیلی در پاسخ به این سوال که آیا امکان ادامه عملیات امدادی وجود دارد، بیان کرد: امروز شرایط جوی بسیار نامساعد است و با توجه به پیش بینی های هواشناسی امکان عملیات امدادی امروز وجود ندارد و اگر هم ساعت 14  شرایط هوا بهتر شود و ما کوهنوردی بفرستیم، شب به آنجا می رسد. 

,

وی یادآور شد: کلیه تلاش نیروهای امدادی حاضر در منطقه انتقال سریعتر اجساد و تسکین بازماندگان و خانواده‌های آنان در یاسوج است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه