اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

حساسیت نمایندگان نسبت به مطالبات مردم سبب طولانی شدن روند بررسی بودجه شد/ بررسی بودجه تا دوشنبه هفته آینده به اتمام می‌رسد

حساسیت نمایندگان نسبت به مطالبات مردم سبب طولانی شدن روند بررسی بودجه شد/ بررسی بودجه تا دوشنبه هفته آینده به اتمام می‌رسد
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به روند بررسی بودجه در مجلس گفت: حساسیت نمایندگان نسبت به مطالبات مردم سبب طولانی شدن روند بررسی بودجه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طولانی شدن روند بررسی بودجه سال 97 در مجلس اظهار کرد: به نظرم این بررسی آنچنان هم طولانی نشده اما وقفه‌های چند روزه را در این بررسی‌ها شاهد بودیم که به دلیل مناسبت‌های سال بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: با توجه به مسائل روزی که در جامعه از جمله مسائل اقتصادی وجود دارد سبب شده تا این لایحه را بیشتر با اسناد بالادستی تطبیق دهیم و مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حساسیت نمایندگان مجلس در خصوص مطالبات مردم سبب شده تا روند بررسی بودجه کمی طولانی شود، خاطرنشان کرد: لایحه بودجه امسال با دقت بیشتری نسبت به سالهای گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه بودجه امسال با نگاه تخصصی‌تر مورد بررسی قرار گرفته است، عنوان کرد: تلاش می‌شود تا بودجه سال 97 عملیاتی‌تر بوده و قابلیت اجرایی بالاتری نیز داشته باشد.

,

بیگدلی با بیان اینکه بخش درآمدی بودجه به اتمام رسیده و بخش هزینه‌ای نیز تا حدودی مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: تبصره 14 که مربوط به یارانه‌ها بوده که از مهمترین تبصره‌های بودجه سال 97 است.

,

وی با اشاره به اینکه بررسی بودجه تا دوشنبه هفته آینده به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: افزایش حقوق‌ها و پاداش بازنشستگی از جمله موارد مهمی بودند که مورد تصویب قرار گرفت.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقوق‌ها متناسب با تورم افزایش می‌یابد، اظهار کرد: پاداش بازنشستگی نیز قرار شد هفت برابر حداقل حقوق باشد که سقف پاداش بازنشستگی حدود 250 تا 270 میلیون تومان تعیین شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه