اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی:

مجلس هرگونه اقدامی که موجب اخلال در نظم عمومی شود را محکوم می‌کند

مجلس هرگونه اقدامی که موجب اخلال در نظم عمومی شود را محکوم می‌کند
نماینده شهرستان های نیشابور و فیروزه ضمن تقدیر از نیروی انتظامی بابت مرتفع کردن آشوب‌های خیابان پاسداران تهران گفت: مجلس هرگونه اقدامی که موجب اخلال در نظم عمومی شود را محکوم می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاجر چنارانی در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز با اشاره به اتفاقات اخیر در خیابان پاسداران تهران، گفت: متأسفانه افرادی تحت عناوین مختلف و با ایجاد اغتشاش از متانت نیروهای پلیس و بسیج سوء استفاده کردند که موجب شهادت سه تن از نیروهای پلیس و یک نیروی بسیجی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز,

 

,

وی با محکومیت هر گونه اقدام خلاف قانون که موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی شود ،بیان کرد: در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)گروهی آشوبگر و مخل نظم و امنیت عمومی در خیابان پاسداران تهران غائله ای به پا کردند که موجب تخریب اموال عمومی و شهادت نیروهای مخلص و شجاع ما شد.

,

 

,

چنارانی از امضای بیانیه ای از طرف نمایندگان مجلس جهت تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی و بسیج خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدامات غیر انسانی و وحشیانه این گروه آشوبگر، از صبر هوشمندانه و اقدامات مدبرانه توام با صلابت و اقتدار پلیس تجلیل کرده و خواستار تسریع و قاطعیت قوه قضائیه در برخورد با قانون شکنان هستیم.

,

 

,

وی بیان کرد: بیانیه تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی و بسیج به امضای بالغ بر 200 نماینده رسیده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه