اخبار داغ

افتتاح بخش ها و تجهیزات جدید و پیشرفته آزمایشگاه استاندارد کیش/برابری اداره استاندارد کیش با الگوهای برتر جهانی

افتتاح بخش ها و تجهیزات جدید و پیشرفته آزمایشگاه استاندارد کیش/برابری اداره استاندارد کیش با الگوهای برتر جهانی
آیین افتتاح بخش ها و تجهیزات پیشرفته و جدید آزمایشگاه غذا، دارو و استاندار منطقه آزاد کیش با حضور مدیرکل مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، مسئولان استانی و محلی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، محمدرضا سعیدی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش در آیین افتتاح بخش های جدید و تجهیزات پیشرفته اداره استاندارد کیش با تقدیر از شرکت بهینه آزمای کیش که به عنوان سرمایه گذار به عرصه فعالیت های استاندارد در کیش ورود کرده است اظهار کرد: کنترل استاندارد کالا و فرآیندهای آن از تولید تا عرضه از سخت ترین، مهمترین و پیچیده ترین کارها و مرتبط با کیفیت زندگی مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

رعایت استاندارد زمینه ساز ارتقاء کیفیت زندگی مردم است

, رعایت استاندارد زمینه ساز ارتقاء کیفیت زندگی مردم است,

وی با تاکید بر اینکه اگر قدرت نظارت بر تولید و عرضه به درستی صورت گیرد زمینه ساز ارتقاءء کیفیت زندگی مردم خواهد شد تاکید کرد: برای موفقیت در استاندارد باید فرهنگ سازی شده و استاندارد مردمی شود.

,

معاون اقتصادی سازمان با بیان اینکه استاندارد با سلامت و اعتقادات مردم ارتباط مستقیم دارد اضافه کرد: با توجه به اینکه در کیش تمامی بخش های استاندارد به صورت هماهنگ عمل می کند امید است اداره استاندارد با برنامه صحیح و به کار گیری نیروهای ماهر، طراحی ساختار لازم به ویژه به کار گیری تکنولوژیهای مناسب و مهمتر از همه فرهنگ سازی توسط آموزش و پرورش، رسانه و نهادهای مردم نهاد گام های موثری در ارتفاء کیفیت زندگی مردم بردارد.

,

 سعیدی با تاکید بر اینکه مردم باید اطمینان پیدا کنند آنچه به دستشان می رسد همان چیزی است که هزینه اش را پرداخت کرده اند افزود: موفقیت در این زمینه نیازمند برخورداری از توانمندی های لازم در حوزه استاندارد است که سرمایه گذار استاندارد کیش قدم های بزرگی در این عرصه پرریسک برداشته است.

,

وی تاکید کرد: استاندارد کیش باید همپای استاندارهای جهانی حرکت کند و امید است بتوانیم زمینه های آن را در جزیره مرجانی کیش فراهم کنیم.

,

در نگاه دینی استاندارد نوعی قضاوت محسوب می شود

, در نگاه دینی استاندارد نوعی قضاوت محسوب می شود,

حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش نیز در این مراسم با تقدیر از حضور سرمایه گذار این پروژه در راستای خدمات رسانی به مردم اظهار کرد: به سهم خود از این حرکت ارزشمند حمایت کرده و افتخار می کنیم که بخش خصوصی در این عرصه حرکت خود را پرشتاب ادامه دهد.

,

وی افزود: از نگاه دینی استاندارد نوعی قضاوت است و کسانی که در این عرصه حرکت می کنند با نوعی قضاوت سروکار دارند که باید حقوق طرفین در آن رعایت شود.

,

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه توجه به سلامت مردم از ضروریات است افزود: با این وجود باید توجه شود که حق طرف دیگر رعایت شده و دقت لازم در انجام آزمایش ها صورت گیرد تا حقی از کسی ضایع نشود.

,

وی با بیان اینکه در حوزه قضاوت تمام احکامی برآن مترتب است باید رعایت شود ادامه داد: استاندارد بحث مهمی است که باید مردم آن را باور کنند و برای رسیدن مردم به این باور بهره گیری از توانمندی آموزش و پرورش و رسانه ها می تواند موثر واقع شودو

,

حجت الاسلام حسن زاده اضافه کرد: اگر مردم مطمئن شوند که برچسب های استاندارد بر روی کالاها با دقت و توجه کامل انجام شده است این مطلب خود بزرگترین تبلیغات در راستای معرفی علاقمت استاندارد و فرهنگ سازی آن در میان مردم خواهد بود.

,

وی همچنین بر ورود خیرین حوزه سلامت در عرصه استاندارد تاکید کرد و افزود: خیرین و سرمایه گذاران با نگاه خیرخواهانه به این عرصه ورود کنند.

,

اداره استاندارد کیش همتراز مراکز استاندارد بین المللی است

, اداره استاندارد کیش همتراز مراکز استاندارد بین المللی است,

علیرضا خاکی فیروز، رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران نیز در این مراسم با تقدیر از رئیس اداره استاندارد کیش و سرمایه گذار این پروژه با اشاره به اینکه در کشور بیش از سه هزار آزمایشگاه استاندارد به ثبت رسیده ودر حال فعالیت است گفت: اداره استاندارد کیش با بهترین و ایده آل ترین الگوها طراحی شده و با بهره گیری از نیروهای متخصص و پیشرفته ترین تجهیزات روز آزمایشگاهی مجهز و در حال فعالیت است.

,

وی تاکید کرد: فضایی که امروز در آن قرار گرفته ایم حاصل تفکر بهبودگرای سرمایه گذار طرح و با استفاده از به روز ترین تجهیزات استاندارد مطابق با برترین الگوهای استاندارد جهانی تجهیز و طراحی شده است.

,

خاکی فیروز افزود: این آزمایشگاه در زمینه های نساجی، غذا و دارو، لوازم آرایشی و بهد اشتی، لاستیک خودروهای سبک و سنگین، فلزات گرانبها و ظروف دارای استاندارد بین المللی 17025 است.

,

آزمایشگاه استاندارد جزیره کیش با 15 پرسنل متخصص در بخش های آزمایشگاهی مختلف و سرمایه گذاری 120 میلیارد ریالی در حال ارائه خدمات استاندارد به فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و مردم جزیره کیش است.

,

جزیره کیش با 91.5 کیلومتر مربع مساحت در میان آب های خروشان و نیلگون خلیج فارس سالانه میزبان بیش از یک میلیون و هشتصد هزار گردشگر است که استفاده از استاندارد در بخش های مختلف می تواند تضمین کننده سلامت آنان و کاهش ریسک سرمایه گذاران بخش های مختلف شود.

,

 آیین افتتاح نخستین آزمایشگاه غذا، دارو و استاندارد کیش با حضور معاون اقتصادی منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش، امام جمعه اهل سنت، رییس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، مدیرکل استاندارد هرمزگان و رییس استاندارد کیش و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای مستقر در کیش برگزار شد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه