اخبار داغ

در نقد تطهیر نورعلی تابنده با بیانیه سرزنش اغتشاشگران؛

آیا سرکرده‌ی دواعش گنابادی نام است؟/ تاکید تابنده بر رهبری فقرا در بیانیه‌ی اخیر!

آیا سرکرده‌ی دواعش گنابادی نام است؟/ تاکید تابنده بر رهبری فقرا در بیانیه‌ی اخیر!
شاید نیاز است نهادهای مسئول دیدگاه مماشات گونه‌شان را کنار بگذارند و یک‌بار هم که شده در این مورد مثل کشورهای غربی و آمریکایی برخورد کنند تا امنیت کشور بازیچه‌ی دستِ منحرفان از دین نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، چند روزی است از ماجرای خیابان پاسداران و نیروهایی که در راه حفظ امنیت خون‌شان‌ بر زمین جاری شد، می‌گذرد و تا بدین‌جا شاهد مماشات نهادهای نظارتی و امنیتی با دواعش گنابادی بوده‌ایم. تعمداً در خطاب قرار دادن این گروه انحرافی از کلمه‌ی «درویش» استفاده نمی‌کنیم چراکه این واژه حرمت دارد و لایقِ کسانی که احکام نماز را به سخره می‌گیرند و به پابوسیِ نورعلی تابنده می‌روند، نیست!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

سرحلقه‌ی گروه فوق‌الذکر کسی جز نورعلی تابنده نیست، همان کسی که در دولت بازرگان معاون وزیر ارشاد بود و از حقوقدانان برجسته‌ی دهه پنجاه می‌باشد که به واسطه‌ی انجام امر وکالت در دوران قبل از انقلاب از ثروت لازم برخوردار بوده است و برخلاف تصور عموم، به‌واقع امر فرد چندان فقیری هم نیست.

,

آنچه نگارنده را به درج مطلب و واکنش وادار کرد، بیانیه‌ی تابنده در محکومیت حوادث اخیر بود که در کمال تاسف توسط برخی رسانه‌ها با آب و تاب نشر یافت تا سندی بر مظلوم‌نمایی و تطهیر چهره‌ی فردی باشد که مسبب اصلی انحراف جوانان و ترغیب آنان به انجام کارهایی همچون فرو کردن سوزن در صورت و دستان خویش است!

,

این تابنده است که به اعضاء فرقه‌اش توحش را یاد داده است و امروز نمی‌تواند صف خود را از قمه به دستان خیابان پاسداران جدا کند و بلاشک تا زمانی که تابنده خاموش نشود، فتنه خاموش نخواهد شد.

,

در قسمتی از بیانیه‌ی تابنده آمده است: «چنانکه به همه فقرا توصیه اکید می‌کنم که صرفاً از دستورات صریح من و نه آنچه به من در سایت‌ها نسبت داده می‌شود، تبعیت کنند.»

,

همانطور که از متن پیداست، تابنده‌ای که در نماز به خدا سجده نمی‌کند! خود را نماینده فقرا می‌داند و با دیدگاه ارباب و رعیتی از مردم می‌خواهد صرفاً از دستورات صریح وی تبعیت کنند!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه