اخبار داغ

به میزبانی علی آباد کتول برگزار شد؛

دومین همایش ملی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل+ تصاویر

دومین همایش ملی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل+ تصاویر
دومین همایش ملی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل با پذیرش 45 مقاله از سراسر کشور، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین نامه؛ علیرضا اسفندیاری مقدم رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول امروز در دومین همایش ملی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل گفت: در این همایش 45 مقاله پذیرش شد و از این تعداد، 18 مقاله به مرحله داوری راه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین نامه؛ , زرین نامه؛, زرین نامه؛,  ,

وی اظهار کرد: 8 مقاله در حوزه بحران و ۱۰ مقاله در حوزه پدافند غیرعامل داوری و از میان آن ها، 3 مقاله برتر توسط هیئت داوران انتخاب شد.

,

اسفندیاری با بیان اینکه این همایش با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر و میانجیگری بین دستگاه های اجرایی برگزار شد، افزود: در این مراسم مهمانانی از استان های گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و مرکزی حضور داشتند.

,

رئیس دومین همایش ملی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه استان گلستان یکی از مناطق حادثه خیز در کشور است، اذعان کرد: در حوزه مدیریت بحران نیاز به هماهنگی های بیشتری بین دستگاه های اجرایی نیاز است و آموزش فرمانداران، بخشداران، دهیاران و جوامع محلی در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.

,

این همایش با حضور طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، تجری مفرد مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری و احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و مسئولین دستگاه های قضایی و اجرایی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد و در حاشیه آن کارگاهی با موضوع پدافند غیرعامل و الزامات و اقدامات در بحران دایر شد. در پایان نیز از 2 مقاله برتر با موضوع جایگاه پدافند غیرعامل در آمایش سرزمین (با تاکید بر مناطق مرزی) و رویکرد های نوین در مدیریت بحران ارائه و همچنین از تدوین کنندگان 3 مقاله برتر تجلیل شد.

,

padafand1

, padafand1,

padafand1

, padafand1,

padafand1

, padafand1,

padafand1

, padafand1,

padafand1

, padafand1,

padafand1

, padafand1,

padafand1

, padafand1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه