اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

خدمت در نظام اسلامی نیازمند فعالیت جامع و اثر بخش است

خدمت در نظام اسلامی نیازمند فعالیت جامع و اثر بخش است
فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه خدمت در نظام اسلامی نیازمند فعالیت جامع و اثر بخش است، گفت: کار تک بعدی با نگاه محدود به جایی نمی‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، سردار یعقوبعلی نظری صبح امروز در نخستین دوره توانمند سازی مدیران و معلمان آموزش و پرورش زاوه، اظهار کرد: بهترین قدردانی در خدمت به نظام اسلامی کار جامع و اثر بخش است و این نگاه چند بعدی با برنامه ریزی و وحدت رویه محقق خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , تابان تربت, ،, سردار یعقوبعلی نظری صبح امروز در نخستین دوره توانمند سازی مدیران و معلمان آموزش و پرورش زاوه، اظهار کرد: بهترین قدردانی در خدمت به نظام اسلامی کار جامع و اثر بخش است و این نگاه چند بعدی با برنامه ریزی و وحدت رویه محقق خواهد شد.,

 

,

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در حوزه های مختلف کشور وجود دارد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای معرفی الگوهای جهادی و اثر بخش در مقیاس موضوعی و کلان ورود پیدا کرده تا با جهت دهی این خدمات گامی دیگر در تحقق محرومیت زدایی برداشته باشد.

,

 

,

نظری خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی از هر ضعف و عقب ماندگی در این کشور بهره می برند تا به نظام آسیب برساند، و این در حالی است که انقلاب دستاوردهای فراوانی که حاصل خون شهداست برای کشور به ارمغان آورده، البته مشکلات و نواقصی هم وجود دارد که باید برطرف شود.

,

 

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: دشمنان انقلاب و نظام همچنان به دنبال آسیب رساندن و برجسته سازی نقاط ضعف کشور هستند، نواقصی از قبیل زیرساخت های فرهنگی، آموزشی و اقتصادی که این اشکالات به همه ما برمی گردد، بنابراین احساس وابستگی به مشکلات و تلاش جهادی در رفع آن این حرکت دشمن را بی اثر می کند.

,

 

,

در ادامه مدیر آموزش و و پرورش زاوه در این کارگروه اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر هزار نقطه آباد در کشور، شهرستان زاوه در خراسان رضوی یکی از نقاط انتخاب و با همیاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران قرار است تا دهستان ساق و روستاهای اطراف به دهستان آباد در حوزه های مختلف ارتقا یابد.

,

 

,

محمدحسین عابدی افزود: فعالیت کارگروه و قرارگاه پیشرفت سپاه با احداث یک باب فضای آموزشی در دهستان ساق با مشارکت خیر نیک اندیش از خانواده شهید قائمی آغاز شد و در ادامه این خدمات به حوزه های اشتغال و فرهنگی تسری داده شده است.

,

 

,

وی بیان کرد: طی یکسال گذشته عملیات اجرایی ۱۸ پروژه خیر ساز آموزشی در زاوه آغاز شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه