اخبار داغ

درپانزدهمین جشنواره تولید ملی؛

استان قزوین در صادرات کشور شایسته تقدیر شد

استان قزوین در صادرات کشور شایسته تقدیر شد
درپانزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخارملی از استاندار قزوین بدلیل صادرات قابل توجه، ۳ واحد تولیدی شهرکهای صنعتی بعنوان واحد شاخص کشوری و ۱۰ واحد صادرکننده استانی تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ در پانزدهمین جشنواره تولید ملی- افتخارملی که  صبح امروز برگزار شد از سه واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان قزوین و تعدادی از مدیران واحدهای برتر صنعتی و تولیدی کشور تجلیل شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

در پانزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران و همچنین تولیدکنندگان موفق حوزه صنعت در محل مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد از یک واحد تولیدکننده گرانول پی وی سی، انواع نایلون، نایلکس و شیلنگ، یک واحد تولید کننده کپسولهای CNG و یک واحد تولید کننده اجاق گاز و فر مستقر در شهرک‌های صنعتی کاسپین و لیا تجلیل شد. 
,
,
, ,

در این مراسم از عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به دلیل کسب رتبه برتر استان در بالاترین حجم صادرات صنایع کوچک و متوسط در کشور توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت تجلیل شد. 

عبدالمحمد زاهدی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان صنایع کوچک ایران بر ضرورت ایجاد تنوع در بازارهای صادراتی و حرفه ای کردن صادرات تاکید و اظهار کرد: باید به صادرات بعنوان یک فن و حرفه نگاه کرد و با شکل گیری تشکل‌های صادراتی هماهنگی بین تولید کننده و صادر کننده بیشتر شود. 

وی افزود: صادرات استان قزوین در ۱۰ ماهه سالجاری در گمرکات کشور بیش از ۶۳۵ میلیون دلار بوده که با هدف گذاری انجام شده تا پایان سالجاری به حدود یک میلیارد دلار خواهد رسید. 

در این همایش از ۱۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، بعنوان صادر کننده نمونه استان قزوین تجلیل شد. 

این واحدهای صنعتی در زمینه تولید رنگ‌های رزین، مواد شوینده، شمش روی، سازنده ماشین آلات فولادی، نخ‌های پلی استرفعالیت و سالیانه میلیونها دلار کالا به کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی صادر می‌کنند.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه