اخبار داغ

انتقادات تند رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌شرقی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛

آقای صومی چرا پزشکان اعزامی به مناطق زلزله‌زده توبیخ خورده‌اند?

آقای صومی چرا پزشکان اعزامی به مناطق زلزله‌زده توبیخ خورده‌اند?
ایرجیان در سخنانی تند از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز انتقاد کرد و او را ضارب جامعه پزشکی خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد ایرجیان صبح امروز در همایش گرامیداشت روز بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه سپاه عاشورا همیشه برای مردم آرام‌بخش و برای دشمنان و فتنه‌گران رعب آور بوده است، خاطرنشان ساخت: هشتم اسفند سالروز بمباران شیمیایی بیمارستان صحرایی و شهادت تعدادی از پزشکان، روز بسیج جامعه پزشکی نامیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: انسجام بخشی نیروهای بسیج پزشکی و اجرای طرح جهادی شهید دکتر رحیمی جهت محرومیت زدایی مناطق حاشیه نشین در هفت منطقه و سه شهرستان استان با حمایت سردار خرم انجام پذیرفته است.

,

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنوب، برگزاری همایش بال پرواز در هفته حجاب، اعزام تیم پزشکی به مناطق زلزله زده کرمانشاه، ویزیت رایگان در مناطق محروم و حضور در راهپیمایی‌ها و اجتماعات، اعزام اکیپ پزشکی به پیاده‌روی اربعین و افتتاح کانون‌ شهرستان‌های استان از جمله معدود فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی بوده است.

,

وی متذکر شد: استراتژی کلی ما تعامل با اقتدار با تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی می‌باشد اگرچه در دوران جنگ شهید و جانبازان زیادی از جامعه پزشکی بوده امروز نیز در بسیج جامعه پزشکی، پزشکان ما از مسئولین ضربه می‌بینند.

,

ایرجیان خطاب به صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: چرا در انجام ماموریت‌های پزشکی اعزام به مناطق زلزله زده این ماموریت‌ها برای برخی امضا نشده و حتی در مواردی توبیخ نیز صورت گرفته است؟ چرا تا به امروز تنها ۱۲ درصد بودجه این سازمان محقق شده است؟ حق‌الناس نیست که تاخیر حتی ۱۳ ماهه در حقوق افراد شرکتی وجود داشته باشد؟

,

وی در ادامه‌ی انتقادات خود اظهار داشت: چرا مساله‌ای که در خصوص حقوق‌های نجومی ریاست دانشگاه علوم پزشکی در سایتی گذاشته می‌شود به بسیج جامعه پزشکی نسبت داده می‌شود؟ در این چهار سال ریاست شما چند بسیجی در جامعه پزشکی جذب نموده‌اید و یا حتی کسانیکه به تایید گروه‌ها برای استخدام به صورت پیمانی رسیده حذف شده‌اند؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه