اخبار داغ

هشدار هواشناسی همدان نسبت به احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات

هشدار هواشناسی همدان نسبت به احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات
سخنگوی اداره ورزش و جوانان همدان گفت: هواشناسی همدان به اسکی بازان و کوهنوردانی که قصد صعود زمستانی به ارتفاعات این استان را دارند، نسبت به ریزش بهمن هشدار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمدالله چاروسایی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش؛ اظهارداشت: هواشناسی استان همدان طی روزهای پنج شنبه و جمعه درباره ریزش بهمن در ارتفاعات و مناطق برف‌گیر استان به کوه‌نوردان و علاقه‌مندان به کوه‌نوردی و اسکبی بازان هشدار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش؛,

 

,

وی با تاکید در صورت پرداختن به کوه‌نوردی نکات ایمنی را رعایت کنند، گفت: باتوجه به بارش های اخیرطی روزهای اخیر و در روزهای آینده شرایط برای صعودهای کوهنوردی به مراتب حساس تر و سخت تر می شود.

,


سخنگوی  اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان با تاکید براینکه کوهنوردان از مسیرهای تعیین شده با تجهیزات زمستانی اقدام به صعود کنند و از انحراف مسیر و عزیمت به مسیرهای نا آشنا و خطرناک جدا خودداری کنند، افزود: همچنین برای صعوهای زمستانی همراه داشتن پوشاک کافی و مناسب فصل و آگاهی یافتن از وضعیت جوی ضروری است.

,
,


چاروسایی تاکید کرد: داشتن وسایل ضروری از جمله وعده غذایی اضافه، تجهیزات روشنـایی، سـوت، قطب نما، کمکهای اولیه، چاقو، کبریت، کارت شناسایی و گوشی همراه در صعودهای کوهنوردان مورد نیاز است.

,
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه