اخبار داغ

فرماندار مشگین‌شهر:

ظرفیت اقامتی مشگین شهر جوابگوی گردشگران نوروزی نیست/ ویلاخانه‌ها تهدیدی برای شهرستان است

ظرفیت اقامتی مشگین شهر جوابگوی گردشگران نوروزی نیست/ ویلاخانه‌ها تهدیدی برای شهرستان است
فرماندار مشگین‌شهر گفت: ظرفیت اسکان مسافران جوابگوی نیاز شهرستان نیست لذا لازم است شهرداری یکی از پارک‌های شهرستان را به عنوان پارک مسافر معرفی و مسافران در این پارک اسکان یابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین‌شهر  امروز در کارگروه توسعه گردشگری شهرستان که با محوریت ستاد خدمات سفر برگزار شده بود گفت: در نوروز سال 96 بالغ بر 70 هزار نفر در مراکز اقامتی شهرستان اسکان یافته و بالغ بر 300 هزار نفر نیز از مراکز تاریخی و گردشگری شهرستان بازدید کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

وی افزود: طبق آمار تردد شمار بیش از یک میلیون نفر در ایام تعطیلات نوروزی به این شهرستان وارد شده و به ثبت رسیده است.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت هتل، مهمانسراها و کمپ های شهرستان برای اسکان مسافران 2200 نفر است که این آمار جوابگوی نیاز شهرستان نیست لذا لازم است شهرداری یکی از پارک های شهرستان را به عنوان پارک مسافر معرفی و مسافران در این پارک اسکان یابند تا نیروی انتظامی نیز بتواند امنیت مسافران را تامین کند.

,

 

,

فرماندار مشگین شهر گفت: در سال جاری بر خلاف سال‌های گذشته ساماندهی سوئیت های اقامتی باید به یک شرکت فعال در حوزه گردشگری واگذار شود تا کلیه اسکان‌ها به صورت قانونی انجام گیرد.

,

 

,

وی تاکید کرد: ویلا خانه‌ها تهدیدی برای شهرستان است که با ساماندهی آنان این تهدیدات از بین می رود.

,

 

,

وی از کمیته‌های 10 گانه ستاد خدمات سفر شهرستان خواست تا به صورت عملی وارد عمل شوند و تا یک هفته آینده مشکلات و موانع سال گذشته احصاء و در سال جاری با برنامه ریزی مناسب این مشکلات و موانع رفع شود.

,

 

,

رحیمی زاد همچنین از اداره محیط زیست خواست تا در آستانه عید نوروز با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای شهرستان و گروه‌های مردم نهاد با راه اندازی کمپین‌هایی برنامه ویژه پاکسازی ورودی های شهر داشته باشند تا این شهر آماده استقبال از مسافران شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه