اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند بیان کرد؛

فعالیت ۱۱ گروه جهادی، برای محرومیت‌زدایی در شهرستان شازند

فعالیت ۱۱ گروه جهادی، برای محرومیت‌زدایی در شهرستان شازند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند گفت: باتوجه به رویکرد ناحیه مقاومت بسیج شازند، در ماه های اخیر در حوزه سازندگی ۷۵۰ نفر روز کار عمرانی و خدمت رسانی در شهرستان صورت گرفته که اردوهای جهادی در زمره این فعالیت ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شازند ما گفت: امروز در عرصه بسیج سازندگی همچون گذشته شاهد ایفای نقش و فداکاری های جوانان هستیم که با ورود به تمامی بحث های سازندگی، توانمند عمل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما, شازند ما,

وی فرهنگ کار و تلاش را با اهمیت تلقی کرد و گفت: فرهنگ همت و تلاش به واسطه نیروهای جوان تحصیلکرده و جهادگر بسیج سازندگی نهادینه می شود.

,

, ,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند بیان کرد: باتوجه به رویکرد ناحیه مقاومت بسیج شازند، در ماه های اخیر در حوزه سازندگی ۷۵۰ نفر روز، کار عمرانی و خدمت رسانی در شهرستان صورت گرفته که اردوهای جهادی در زمره این فعالیت ها است.

,

مهجوری ادامه داد: در سطح شهرستان شازند طی ماه های گذشته تعداد ۱۱ گروه جهادی در حوزه های دانش آموزی، پیشکسوتان و جوانان فعالیت داشته و به اجرای پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته پرداخته اند.

,

وی اظهار کرد: از جمله اقدامات محرومیت زدایی در شهرستان می توان به ساخت خانه محروم روستای لنجرود و محله هفته شهرشهباز، ساخت حسینیه و سرویس بهداشتی مسجد قدمگاه، پروژه آبرسانی به مزرعه های روستای کیشان، ساخت سرویس بهداشتی در محله بازنه، ساخت و تعمییرخانه در هندودر، تعمییرات خانه محروم و کاشی کاری آن در شهر آستانه و ساخت کارگاه اشتغالزایی در محله ازنا شازند اشاره کرد.

,

, ,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند اضافه کرد: همچنین در سال جاری بسیج سازندگی شهرستان شازند می توان به اقداماتی چون تهیه ۶ سبد جهیزیه کامل عروس و داماد جهت افراد بی بضاعت، تهیه سبد حمایتی لوازم‌التحریر جهت دانش آموزان بی بضاعت به تعداد ۵۰۰ عدد اشاره کرد.

,

وی تصریح کرد: توزیع سبد کالا به میزان ۱۵ عدد در شب یلدا هرکدام به ارزش ۱۵۰ هزار تومان، اعزام بسیجیان به کرمانشاه جهت یاری به زلزله زدگان و ساخت اسکان موقت و سرویس بهداشتی، اعزام بسیج جامعه پزشکی و ویزیت رایگان در روستاهای محروم، ایجاد صندوق قرض الحسنه در روستاها، برگزاری کلاس پیشگیری از اعتیاد و برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و ایجاد بازارچه از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت بسیج شازند است.

,

مهجوری یادآور شد: بسیج سازندگی در زمینه برپایی دوره های آموزشی در حوزه های خیاطی، زعفران کاری، کاشت گیاهان دارویی، پرورش قارچ و... به تعداد ۷۰۰ نفر نیز اقدام کرده و به جهت ایجاد اشتغال در سطح شهرستان مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان اعطا و برای ۲۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه