اخبار داغ

فرمانده سپاه عاشورا در همایش گرامیداشت روز بسیج جامعه پزشکی؛

با رسیدگی به محرومین انیس و مونس آنان باشید/ بیمارستان‌های صحرایی ایجاد می‌کنیم تا شرمنده خانواده‌های کم‌برخوردار نباشیم

با رسیدگی به محرومین انیس و مونس آنان باشید/ بیمارستان‌های صحرایی ایجاد می‌کنیم تا شرمنده خانواده‌های کم‌برخوردار نباشیم
سردار خرم خواستار برپایی بیمارستان‌های صحرایی در نقاط محروم استان و ارائه خدمات پزشکی به خانواده‌های کم‌برخوردار و شریف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سردار عابدین خرم پیش از ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز بسیج جامعه پزشکی ابراز کرد: این روزها که صحبت از پزشک و جامعه پزشکی و بسیج داریم به یاد روزهای جنگ و مزدوری که از آستین استکبار درآمد می‌افتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان ساخت: آن زمان نظام استکباری یک طرف و نظام مقتدر اما مظلوم در طرف دیگر بود و هیچ وجه مشابهتی بین این دو جبهه وجود نداشت اما عامل تعیین کننده در دفاع مقدس حضور ارزشمند جوانان با اخلاص و بانگیزه بود که انقلاب اسلامی و کشور را از گذرگاه خطرناک عبور داد.

,

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه براساس آمارها حدود دو میلیون نفر در جبهه‌ها حضور داشتند، توضیح داد: همه مردم در جبهه بودند و یک اجر برای کسانی که در جبهه‌ها حضور داشتند و یک پاداش برای کسی که با پشتیبانی در پشت جبهه‌ها حمایت می‌کردند وجود دارد؛ قریب به بیش از هشتاد هزار نفر از پزشکان در جبهه‌ها حضور داشتند و این کارنامه درخشانی است.

,

وی یادآور شد: در بمباران شیمیایی سردشت پزشکان در عین کمبود امکانات مردم را طبابت می‌کردند و امروز تکریم و تقدیر می‌کنیم از پزشکان و کادر پرستاری که حماسه آفریدند.

,

این مقام نظامی با اعلام اینکه گفتمان انقلاب در حد کمال دشمن دارد، تصریح کرد: امروز یکی از دلایل دشمنی معاندان بخاطر همین است که نظام از گفتمان پایه‌ریزی امام عدول نکرده و در مقابل لیبرالیستی تجزیه طلبی ایستاده است، لذا این گفتمان جامعه اسلامی را دعوت به وحدت می‌کند که توده مردم موفق از این آزمون بیرون آمدند.

,

وی متذکر شد: به‌خاطر چند روز مسئولیت یادمان نرود چرا مسئوایت‌ها را به عهده گرفته‌ایم و هر روز که دست به قلم می‌بریم مدیون خون پاک شهداست؛ نمی‌توانیم با دیدگاه مومن مسلمان کاری را قبول کنیم و با دیدگاه مسئولیتی لیبرالیستی به آن بنگریم لذا مسئولین در نظام باید از خود، جایگاه و اعمال‌شان مواظبت رفتار کنند.

,

سردار خرم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: در همین دیدار اخیر رهبری فرمودند انتقاد از مسئولین اشکالی ندارد، ما باید با آغوش باز از انتقاد سازنده استقبال کنیم اما تخریب ممنوع است و در حریم آبروی اشخاص نباید وارد شد؛ جامعه‌ای مرده است که انتقاد نداشته باشد.

,

وی بیان داشت: گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر گفتمان ناب نه شرقی و نه غربی است و باید از آن عقب ننشینیم و آگاهانه و با بصیرت از آن دفاع کنیم؛ ما باید در رسیدگی به محرومین و کم برخوردارها کوشا باشیم و یکی از کارهایی که پزشکان انجام می‌دهند حضور در مناطق محروم و مردم نوازی است.

,

فرمانده سپاه عاشورا در پایان گفت: باید به محرومین رسیدگی و انیس و مونس آن‌ها باشیم؛ این انسان‌های شریف کسانی هستند که صدایشان بلند نمی‌شود، اعتراضی ندارند و باید با تکریم از آنها حمایت شود و با ایجاد بیمارستان‌های صحرایی و خدمات‌رسانی به آنان شرمنده مردم نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه