اخبار داغ

گلایه‌های برخی فرهنگیان تنگستان از بی‌احترامی

گلایه‌های برخی فرهنگیان تنگستان از بی‌احترامی
برخی فرهنگیان تنگستان از رفتار نامناسب یکی از معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان گلایه مند هستند و تاکنون اقدامی از سوی مدیریت این اداره برای رسیدگی به این موضوع صورت نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، شنیده ها از این حکایت دارد که یکی از معاونین اداره آموزش و پرورش تنگستان در برخورد با فرهنگیان و مدیران عزت و احترام همکاران خود رفتار نامناسبی داشته است که اعتراض برخی از فرهنگیان را در پی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، ,

گفته می شود دامنه این اعتراض ها از ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز فراتر رفته و برخی از این فرهنگیان شکایت خود را به اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ارجاع داده‌اند.

, گفته می شود دامنه این اعتراض ها از ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز فراتر رفته و برخی از این فرهنگیان شکایت خود را به اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ارجاع داده‌اند.,

به گزارش سایت تنگستان نما این معاون که در سال های گذشته مدیریت یکی از مدارس را بر عهده داشت است در برخورد با همکاران خود جانب احترام را رعایت نمی‌کند و با تندی و بی احترامی با فرهنگیان برخورد می‌کند.

,

لازم به ذکر است در مجموعه آموزش و پرورش باید محیط و شرایطی فراهم شود تا مدیران مدارس و فرهنگیان دلسوز در شرایطی مناسب به وظیفه خطیر خود بپردازند و هرگونه دغدغه و نگرانی در کار آنها و کیفیت تدریس آنان تاثیر دارد.

,

امید است با نگاه خیر خواهانه ای که در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان وجود دارد این موضوع رسیدگی شود تا معلمین دلسوز بدون هیچ دغدغه‌ای در کلاس های درس حضور داشته و وظیفه ذاتی و الهی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

,

/ انتهای پیام

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه