اخبار داغ

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم:

33 هزار نفر در استان بی سواد هستند

33 هزار نفر در استان بی سواد هستند
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به شرکت صد نفر از سوادآموزان در طرح آموزش سواد رایانه در استان، گفت: 33 هزار نفر در گروه سنی 10 تا 49 سال در استان بی سواد هستند، باید عزم استانی داشته باشیم تا در سال آینده رشد خوبی را در کاهش آمار بی سوادی در قم داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا قاسمی نیا در گفتگو با قم فردا با اشاره به اینکه قبل از انقلاب 50درصد مردم باسواد بودند، اظهار داشت: اکنون در استان قم 91 درصد از افراد بالای 6 سال باسواد هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: امسال سه هزار و 800 نفر از جمله 520 نفر تبعه خارجی در برنامه‌های این نهضت در استان شرکت کردند.

,

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به طرح آموزش سواد رایانه در استان، گفت: در این طرح در استان قم صد نفر شرکت کردند.

,

وی بیان داشت: در گروه سنی 10 تا 20 سال که باید از نعمت سواد بهره ببرند در استان قم 150 نفر در دوره سواد آموزی شرکت کردند.

,

حجت الاسلام قاسمی نیا با اشاره به اینکه در طرح پرسش مهر هزار سواد آموز شرکت کردند، ابراز داشت: 33 هزار نفر در گروه سنی 10 تا 49 سال در استان بی سواد هستند، باید عزم استانی داشته باشیم تا در سال آینده رشد خوبی را در کاهش آمار بی سوادی در قم داشته باشیم.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از ابزارهای تشویقی برای افزایش انگیزه افراد بی سواد برای شرکت در طرح‌های سوادآموزی استفاده کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه