اخبار داغ

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

بارندگی در محل سانحه هوایی تا سه شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت

بارندگی در محل سانحه هوایی تا سه شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت
کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به عملیات امدادی در کوه دنا گفت: در منطقه عملیات امدادی امروز بارش ها از ساعت 14 بارش ها شدت می گیرد و در ارتفاعات مه آلود و با بارش برف همراه است که با توجه به وزش باد شدید، کولاک برف خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ولی بهرمند در گفتگو با چهارفصل گفت:در شهرستان های کهگیلویه بویراحمد از امروز تا روز سه شنبه هفته آینده بارندگی داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل ,

وی اظهار کرد: فردا یک توقف بارندگی داریم که از فردا شب، روز شنبه و یک شنبه بارش داریم و دوشنبه نیز یک توقف بارندگی در پیش خواهیم داشت.

,

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به عملیات امدادی در کوه دنا گفت: در منطقه عملیات امدادی امروز بارش ها  از ساعت 14 بارش ها شدت می گیرد و در ارتفاعات مه آلود و با بارش برف همراه است که با توجه به وزش باد شدید، کولاک برف خواهد بود.

,

وی با اشاره به وضعیت بارندگی در روزهای آینده اظهار کرد: تا روز سه شنبه ناپایداری داریم و شرایط به گونه ای است که امکان پرواز بالگرد ها وجود نخواهد داشت.

,

اینکارشناس اداره کل هواشناسی استان تصریح کرد: کاهش دما در طول روز داریم و این کاهش در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده بیشتر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه