اخبار داغ

کشف اشیاء باستانی مربوط به هزاره اول قبل از میلاد مسیح در خرم دره + تصاویر

کشف اشیاء باستانی مربوط به هزاره اول قبل از میلاد مسیح در خرم دره + تصاویر
فرمانده انتظامی شهرستان خرم دره از کشف چهار ظرف سفالی و یک خنجر دولبه مفرغی مربوط به هزاره اول قبل از میلاد مسیح در شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، سرهنگ عباس حسنی در جمع خبرنگاران با اشاره به کشفیات اشیاء تاریخی در شهرستان گفت: طبق اطلاعات بدست آمده ، ماموران نیروی انتظامی با 15 روز کار اطلاعاتی توانستند فردی را که در منزل خود اقدام به حفاری برای کشف اشیاء قدیمی می کرد را با هماهنگی قضائی دستگیر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر، ,

وی با اشاره کشفیات انجام شده از منزل این فرد گفت: در منزل این فرد چهار عدد ظرف سفالی و یک خنجر دولبه مفرغی مربوط به هزاره اول قبل از میلاد مسیح کشف و ضبط شد که در همین راستا دو نفر دستگیر  و تحویل محاکم قضائی داده شد.

,

فرماندهی انتظامی شهرستان با بیان اینکه  حفاری و خرید فروش اشیاء قدیمی جرم محسوب می شود گفت: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده حفاری های مشکوک با سامانه تلفنی 110 تماس حاصل فرمایند.

,

 

,

حسنی همچنین به دستگیری فردی که اقدام به سرقت کابل های برق در شهرستان می کرد اشاره کرد و گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی فردی که از کابل های برق مسیرهای روستائی اقدام به سرقت می کرد دستگیر شد که در 11 ماهه امسال نسبت سال گذشته در حوزه سرقت 16 درصد کاهش جرائم را داشته ایم.

,

 

,

 

,

, , , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه