اخبار داغ

مدیر کل راه و ترابری استان سمنان:

تقاطع غیر هم سطح مجن تأمین اعتبار شد/ اتمام تعریض آزادراه شاهرود- آزادشهر در سال 97

تقاطع غیر هم سطح مجن تأمین اعتبار شد/ اتمام تعریض آزادراه شاهرود- آزادشهر در سال 97
مدیر کل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به تامین اعتبار پروژه تقاطع غیرهم سطح سه راهی مجن گفت: نقشه برداری مربوط به این پروژه به اتمام رسیده و نتایج آزمایشات مکانیک خاک نیز به وزارتخانه ارسال شده است و بعد از تایید نقشه ها در کارگروه کنترل مضاعف وزارتخانه مناقصه آن برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید نژاد صفوی مدیر کل راه و ترابری استان سمنان در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار در خصوص پروژه تقاطع غیر هم سطح سه راهی مجن گفت: این پروژه یک پروژه ملی است و مشکل اعتباری ندارد، از صفر تا صد این پروژه را وزارتخانه تامین اعتبار کرده و ابلاغ هم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار ,

وی با بیان اینکه تمام جلسات این پروژه در دفتر معاون اقتصادی وزیر راه برگزار شده است اظهار کرد: نقشه برداری مربوط به این پروژه به اتمام رسیده است، حدود دو هفته اخیر نیز آزمایشات مکانیک خاک این پروژه نیز انجام و نتیجه آزمایشات روز قبل اعلام شد و انشالله هفته آینده بعد از تایید نقشه ها در کارگروه کنترل مضاعف وزارتخانه مناقصه آن برگزار خواهد شد.

,

مدیر کل راه و ترابری استان سمنان در خصوص محور بیارجمند به طرود بیان کرد: طول این محور حدود 74 کیلومتر است، از طرف جاده طرود کار در حال انجام است و کارهای خاکی و ساخت ابنیه 65 کیلومتر از این مسیر انجام شده است.

,

نژاد صفوی در ادامه به جاده شاهرود_ طرود اشاره کرد و افزود: نگهداری و روکش آسفالت این محور از محل اعتبارات ملی و استانی توسط پیمانکار و بخشی دیگر به صورت امانی در دست اقدام است.

,

وی با اشاره به عدم موافقت تبدیل محور شاهرود_ طرود به محور اصلی عنوان کرد: برای تبدیل محور از روستایی به اصلی با توجه به شاخص های تعریف شده در سطح ملی متاسفانه موافقت نشد که بلافاصله بعد از آن مستندات به وزارتخانه ارسال و درخواست تجدید جلسه داده شد که امیدورایم در کارگروه ارزیابی مجدد با تبدیل این محور به راه اصلی موافقت و جزو پروژه های ملی محسوب شود.

,

مدیر کل راه و ترابری استان سمنان به تعریض و تکمیل باند سوم آزادراه شاهرود- آزادشهر اشاره کرد و گفت: آسفالت نهایی ده و نیم کیلومتر از این مسیر انجام، تابلوهای ایمنی و گارد ریل ها نصب شده و آماده بهره برداری است.

,

نژادصفوی اظهار کرد: با بهره برداری از این مسیر تنها 23 کیلومتر از تعریض و تکمیل آزادراه شاهرود_ آزادشهر در حوزه کاری ما باقی می ماند که 70 درصد از زیرسازی این 23 کیلومتر نیز انجام شده و به طور قطع در فصل کاری سال 97 کل محور در حوزه استان سمنان به بهره برداری خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه