اخبار داغ

نایب رئیس اتحادیه پوشاک سمنان خبر داد:

افزایش 20 درصدی قیمت پوشاک در بازار شب عید/ پوشاک از کشورهای چین و ترکیه وارد می شود

افزایش 20 درصدی قیمت پوشاک در بازار شب عید/ پوشاک از کشورهای چین و ترکیه وارد می شود
نایب رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان سمنان با اشاره به اینکه قیمت پوشاک در بازار شب عید افزاش پیدا می کند گفت: با متخلفان فروشگاه های پوشاک در بازار شب عید برخورد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم جندقیان نایب رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان سمنان در گفت وکو با خبرنگار شاخه طوبی در خصوص قیمت پوشاک در بازار شب عید، گفت: در طی ماه های اخیر قیمت کلیه کالاها به خصوص پوشاک به دلیل بالا رفتن نرخ دلار افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخه طوبی,

نایب رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان سمنان با توجه به اینکه پارچه های مصرفی در تولید مانتوها جنس خارجی دارد، اظهار کرد: مهم ترین دلیل افزایش 20 تا 30 درصدی قیمت پوشاک در سطح کشور استفاده پارچه های خارجی است.

,

جندقیان با توجه به اینکه با متخلفان در بازار شب عید برخورد می شود، افزود: فروشندگان پوشاک با گران فروشی، عدم درج قیمت بر روی اجناس، ارائه نکردن فاکتور به مشتریان و بازرسان، اجبار کالایی با کالای دیگر، و... جریمه می شوند.

,

وی با بیان اینکه از گذشته تا کنون قاچاق در کشور کنترل نمی شود، گفت: کالاهایی که با کارشناسی بازرسان درفروشگاه ها خارجی و فاقد فاکتور باشند یک کالای قاچاق محسوب می شوند.

,

نایب رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان سمنان بیان کرد: 40 تا 50 درصد از پوشاک موجود در مغازه های کشور قاچاق است که متاسفانه بیشتر کالاهای تولید شده به دست جوانان ایرانی به عنوان کالاهای خارجی خرید و فروش می شود.

,

جندقیان متذکر شد: الگو و طرح های پوشاک  موجود در بازار متاسفانه دور از سبک اسلامی بوده، که مهم ترین هدف برخی تولیدکنندگان کشاندن فرهنگ کشور ایران به سوی کشورهای غربی است.

,

وی در خصوص تبلیغ  پوشاک ایرانی اسلامی، گفت: الگوبرداری طراحان پوشاک از سبک اسلامی در سطح کشور پایین است و کارگاه های تولیدی که بیشتر دوخت آنها اسلامی است حمایت نمی شوند.

,

نایب رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان سمنان در ادامه افزود: به دلیل تقاضای پایین مشتریان و استقبال از لباس هاس سنتی درصد تولید پوشاک در شهرستان سمنان پایین است.

,

جندقیان تصریح کرد: پوشاک از کشورهای  چین و ترکیه  وارد کشور می شود و بیشتر دوخت ها ایرانی است که متاسفانه مارک خارجی بر روی خورده و پوشاک شب عید در 4ماه پایانی سال وارد بازار می شود.

,

مریم کیاء نایب رئیس اتحادیه خیاطان شهرستان سمنان در خصوص قیمت های پوشاک گفت: در بازار شب عید قیمت تمامی پوشاک در سطح کشور 20 درصد افزایش پیدا می کند.

,

نایب رئیس اتحادیه خیاطان شهرستان سمنان اظهار کرد:  دوخت مانتو توسط خیاطان در روزهای پایانی سال  3 برابرمی شود.

,

کیاء تصریح کرد: خلاقیت در طراحی لباس های موجود در بازار توسط طراحان لباس موجب تنوع مانتو بانوان در سطح کشور شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه