اخبار داغ

معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

وحدت در انقلاب اسلامی یک ایدئولوژی کارساز است/در مقابل نفوذ و جنگ های نیابتی داخلی هوشیار باشیم

وحدت در انقلاب اسلامی یک ایدئولوژی کارساز است/در مقابل نفوذ و جنگ های نیابتی داخلی هوشیار باشیم
معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با بیان اینکه وحدت در انقلاب اسلامی یک ایدئولوژی کارساز است گفت: اثرات این وحدت که امام (ره) و مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید دارند به وضوح در 22 بهمن امسال دیدیم و ملت بصیر ایران نشان دادند با بصیرت خود می توانند فتنه های دشمنان را نقش بر آب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ سردار سرلشگر مصطفی ایزدی، معاون ستاد کل نیروهای مسلح  صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهیدقهاری سعید شهید شاخص استان همدان با بیان اینکه جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند بر روی خاصان اولیاش میگشاید افزود: در  ایام سوگواری فاطمه زهرا (س) که یک مجاهد و شهادتشان در راه ولایت بود قرارداریم  و مسیر شهدا و جهاد آنان دنباله راه حضرت فاطمه زهرا(س) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 وی با بیان اینکه سردار شهید سعید قهاری سعید از کسانی بودند که زندگی و حیات ایشان برای ما میتواند الگو باشد افزود: همه حرکتهای این شهید برای کسب رضایت خداوند سبحان بود و امروز ما در این جمع برای تکریم این شهید که همه وجودش را فدای اسلام کرد حضور پیدا کردیم.

,

*شهدا، انقلاب ما که انقلاب ارزش ها بود را دریافت کردند

, *شهدا، انقلاب ما که انقلاب ارزش ها بود را دریافت کردند, *شهدا، انقلاب ما که انقلاب ارزش ها بود را دریافت کردند,

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه شهدا دارای نفس مطمئنه بودند و خوشا به سعادت آنان که بنابر فرمایش امام (ره) انقلاب ما که انقلاب ارزش ها بود را دریافت کردند و توانستند به مقامات بالا برسند.

,

*انقلاب ما انقلاب جهاد است

, *انقلاب ما انقلاب جهاد است, *انقلاب ما انقلاب جهاد است,

سردار ایزدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همه انسانها را در صحنه های مختلف می سازد اظهار کرد: انقلاب ما انقلاب جهاد است و جهاد فقط در این نیست که در صحنه های جنگ حضور پیدا بکنیم ما جهاد را در انواع صحنه ها داریم و هر کسی در هر جایی  که است میتواند رهپوی شهدا باشیم.

,

وی عنوان کرد: مردمان استان شهید پرور همدان کسانی هستند که نشان دادند چگونه میتوانند در صحنه های مختلف حضور داشته باشند.

,

 

,

, ,

 

,

معاون ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: بخش عظیمی از امنیتی که در مناطق کرد نشین و صعب العبور منطقه داریم حاصل تلاش های رزمندگان این استان است.

,

وی با بیان اینکه مجاهدت هایی که در کردستان داشتیم متفاوت با عملیات هایی دیگر بود گفت: ما بخاطر کلمه لااله الا الله محمد رسول الله شهید تقدیم کریم تا به مردم کردستان آسیب وارد نشود.

,

سردار ایزدی با بیان اینکه شهید قهاری سعید و همرزمانشان در منطقه کردستان بسیار ارزشی اقدام کردند افزود: ما صحنه هایی دیدیم که برای اینکه به مردم ضربه نخورد خودمان شهید دادیم  و از ارزش های اتقلاب اسلامی دفاع کردیم.

,

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران باید به دنیا کارنامه شهدا را نشان دهد گفت: تمام دنیا باید بدانند اینها در عملیات ها چه کرده اند.

,

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: زمانی که با شهید قهاری سعید روبرو میشدیم احساس میکردیم  با یک نفس مطمئنه مواجه شده ایم و آن نجابت و اخلاص و بی ادعا بودن ایشان زبانزد است.

,

وی با اشاره به اینکه حرکت این شهید بر عدل استوار بود و همگان باید از اخلاق ایشان الگو بگیریم افزود: در یزد طرحی به نام شهید قهاری طراحی کردند و در منطقه قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا یکی از حرکتهای ایشان حرکتهای مردمی بوده است.

,

*شهید قهاری سعید مطیع فرمانده بود

, *شهید قهاری سعید مطیع فرمانده بود, *شهید قهاری سعید مطیع فرمانده بود,

سردارایزدی ادامه داد: شهید در رزم شجاع ، آرام، مدبر و مطیع فرمانده بود و من شهادت میدهم در عین اینکه یک فرمانده مقتدر بودند اما مطیع فرمانده بودند و مطمئنم بخاطر ابن اطاعت اجر بزرگی در درگاه الهی دارند.

,

وی با بیان اینکه شهید قهاری سعید در جهاد اکبر، اصغر و افضل انسانی بصیر و اهل عمل بود افزود: شهید قهاری سعید بر عهد و پیمان با خدای خودش تا آخر ایستاد و این شهید در هر جا احساس تکلیف کرد حضور پیدا کرد.

,

معاون ستاد کل نیروهای مسلح  در ادامه با بیان اینکه وحدت در انقلاب اسلامی یک ایدئولوژی  کارساز است گفت: اثرات این وحدت که امام و مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید دارند  به وضوح در 22 بهمن امسال دیدیم .

,

وی با بیان اینکه امروز ما در یک وضعیت استوار و پابرجایی قرار گرفتیم افزود:  امروز رزمندگان ما در کنار دریای مدیترانه هستند و از لحاظ امنیتی در سطح بالایی هستیم.

,

سردار ایزدی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال حرکتهای موزیانه خودش است و  ترفندهای خوش را به کار میبرد  افزود:  دشمنان بعد از شکست در حملات نظامی  به شکلهای مجازی به دنبال تفرقه افکنی هستند که  خوشبختانه رزمندگان اسلام متناسب باشرایط با توطئه های آنان مقابله می کنند.

,

وی با بیان اینکه در تمام مراحل این انقلاب مردم در صحنه حضور داشتند و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند افزود: ما امروز دراین جلسه جمع شده ایم که تا این قرار را با هم بگذاریم و بگوییم ما در همدان ،ایران ، ایرانی که پایگاه بسیج و مردمان ولایی است همیشه پایبند به انقلاب خواهیم بود.

,

 

,

, ,

 

,

معاون ستاد کل نیروهای مسلح  با بیان اینکه شهید زکزاکی در نیجریه پرورش یافته اتقلاب اسلامی ایران است افزود: این شهید به برکت انقلاب اسلامی ایران توانست 12 میلیون نفر را به مکتب ناب محمدی (ص) رهنمون کند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه در شرایط کنونی با بصیرت در جبهه امربه معروف و نهی از منکر باید به مقابله با جنگ های نیابتی داخلی توسط نفوذی ها بپردازیم گفت: در همین اغتشاشات اخیر دیدیم که برخی در داخل دنبال نفوذ و و توطئه هستند.

,

سردار ایزدی با تاکید مجدد بر اینکه باید در مقابل نفوذ و جنگ های نیابتی داخلی هوشیار باشیم  تاکید کرد: انقلاب دارد پیش میرود و  به لطف خدا وضع ما بهتر خواهد شد و دشمن هم خود به این اذعان دارد و درست است که برای ما موانع درست میکنند اما با بصیرت میتوانیم ان مسیری که امام وعده فرمودند و مقام معظم رهبری با جدیت پبگیر هستند طی و به اهداف نائل شویم.

,

وی در پایان  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری  در خصوص بزرگداشت شهدا گفت: بزرگداشت شهیدان بزرگداشت ارزش های متعالی  است و باید گفت که راه شهیدان راه ولایت و بزرگداشت شهیدان میثاق با آرمان شهدا است.

,

*شهید قهاری سعید به عنوان یک الگو برای همگان می باشد

, *شهید قهاری سعید به عنوان یک الگو برای همگان می باشد, *شهید قهاری سعید به عنوان یک الگو برای همگان می باشد,

سردار مظاهر مجیدی،فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) نیز در این مراسم با بیان اینکه اعمال و رفتار شهید سعید قهاری سعید بر کسی پوشیده نیست افزود: شهید سالهای سال برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی انجام وظیفه کردند  و شهید در آن سالهای اول در سپاه استان فعالیت داشتند تا اینکه خداوند توفیق هجرت به ایشان میدهد.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه شهید قعاری سعید به عنوان یک الگو برای مجموعه بود افزود:  قول و عملکرد ایشان به قدری بود که ما وقتی با افرادی که در استانهای مختلفی که ایشان  فعالیت می کرد برخورد می کنیم همگان به خوبی از آن یاد میکنند.

,

 

,

, ,

 

,

وی ادامه داد: در بحث های مدیریتی و ارتباطش با مردم و نیروهای زیر رده به خوبی میشود از شهید الگو گرفت.

,

سردار مجیدی عنوان کرد: وقتی شهید  کنگره شهدا را در یزد برگزار میکند خیلی ها میگویند امکان ندارد و روزی که این کنگره برگزار شد در کنار عکس شهدا قسم یاد میکند و از شهدا در همان جا میخواهد و میگوید خدایا توفیق بده سال اینده در کنار این شهدا قرار گیرم و در نهایت به آرزویش می رسد.

,

وی با بیان اینکه شهید سعید قهاری سعید به عنوان شهید شاخص سال 96 استان همدان نامیده شده است گفت: با توجه به اینکه شهید در استان همدان  حضور نداشت شاید نتوانسته بودیم تکلیف خودمان را انجام دهیم ولی امروز که به عنوان شهید شاخص استان معرفی کردیم توانستیم یک گوشه ای کوچک از عملکرد شهید قهاری را معرفی کنیم.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با تاکید بر اینکه  باید  برنامه ریزی بیشتری جهت معرفی شهید داشته باشیم افزود: خوشبختانه در شهرستان  اسدآباد که زادگاه شهید است پیشکسوتان  این کار را انجام میدهند.

,

وی در پایان تاکید کرد: امیدواربم بتوانیم خاطرات شهید را از استانهای دیگر جمع آوری و بتوانیم شهید را در کشور معرفی کنیم.

,

 

,

, ,

در انتهای این مراسم از کتاب زندگینامه شهید و همچنین نرم افزار شهید قهاری سعید با حضور مسئولین استانی رونمایی شد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه