اخبار داغ

درخشش ورزشکاران وحدت در رده های مختلف فوتسال استان

درخشش ورزشکاران وحدت در رده های مختلف  فوتسال استان
مدیرعامل باشگاه وحدت ملایر گفت: تیم های فوتسال نونهالان و نوجوانان وحدت به در بین چهار تیم برتر استان قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا احمد بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار داشت: باشگاه وحدت ملایر نماینده شهرستان در9 رده فوتبال وفوتسال ونماینده فوتسال استان همدان درلیگ 1 کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها , .,

وی افزود: فوتسالیت های این باشگاه در رده های مختلف و در مسابقات استانی حضور داشته وموفق به کسب نتایج درخشانی شده اند.

, .,

مدیرعامل باشگاه وحدت ملایر  گفت: تیم فوتسال نونهالان وحدت با حضور قدرتمند موفق به کسب جایگاه نخست گروه D مسابقات استان شد.

, D , .,

وی افزود: این تیم با پیروزی در برابر تیمه های آبی پوشان همدان با نتیجه 4 بر 3، ستاره سرخ تویسرکان با نتیجه ۳بر ۲ و  علمی کاربردی همدان با نتیجه ۳بر 0  موفق به راهیابی به دور حذفی شد.

, .,

وی مرتضی خالقی،  یاسراکبری و احسان زنگنه را به عنوان کادر تیم نونهالان معرفی کرد و  گفت: این تیم در دور حذفی به مصاف تالار وحدت  رقته و در ضربات پنالتی این تیم را مغلوب و به جمع چهار تیم برتر راه یافت.

,

بروجردی به راهیابی تیم فوتسال رده نونهالان این باشگاه به جمع 4 تیم برتر استان اشاره کرد و گفت: این تیم در دور نیمه نهایی لیگ استان به مصاف اتحاد ازندریان  همدان می رود.

, .,

وی هنچنین به قدرتنمایی تیم فوتسال نوجوانان این باشگاه در لیگ استان اشاره و بیان کرد: این تیم نیز با شکست رقیبان به دور نیمه نهایی راه یافت و در این دور به مصاف تیم تالار وحدت می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه