اخبار داغ

در آستانه نوروز 97؛

رانندگان تاکسی گرگان، دوره های آموزش گردشگری را فرا گرفتند

رانندگان تاکسی گرگان، دوره های آموزش گردشگری را فرا گرفتند
در آستانه فرا رسیدن نوروز باستانی 97، دوره های آموزشی و توجیهی توانمند سازی رانندگان حمل و نقل در حوزه گردشگری و استقبال از میهمانان نوروزی توسط سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان و میراث فرهنگی برای رانندگان تاکسی گرگان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ این دوره های آموزشی کوتاه مدت با موضوع توانمند سازی فعالان حوزه حمل و نقل در زمینه گردشگری و صنعت توریسم ویژه رانندگان تاکسی فرودگاه، ترمینال و راه آهن در دانشکده گردشگری حکیم جرجانی گرگان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

در همین راستان، "احمد سالاری" رییس سازمان حمل و نقل به خبرنگار ما گفت:در آستانه نزدیک شدن به ایام نوروز و با توجه به تشکیل ستاد استقبال از بهار توسط شهرداری گرگان بر آن شدیم تا دوره های آموزشی فنون گردشگری و استقبال از میهمانان نوروزی با محوریت مهارت های فردی و ارتباطی کلامی،مبانی و کلیات در حمل ونقل عمومی و مشتری مداری و نحوه برخورد با گردشگران را ویژه فعالان این حوزه برگزار نماییم.

,

وی افزود: طبق توافق انجام شده در پایان دوره آموزشی به کلیه رانندگان شرکت کننده گواهینامه رسمی اعطا میشود و لیست اسامی این افراد به مدیران کلیه هتل ها و مکان های گردشگری جهت خدمات دهی مطلوب و تسهیل در ایاب و ذهاب مسافران اعلام میگردد.

,

گفتنی است، استان گلستان و به خصوص شهر گرگان همه ساله در ایام نوروز میزبان خیلی از مسافران از اقصی نقاط کشور است و برگزاری چنین دوره های آموزشی در این شهر مورد نیاز تاکسی های درون شهری و حتی سایر ارگان می باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه