اخبار داغ

مدیرکل دفتر سردسیری و مجری طرح تغییر کاربری اراضی شیبدار:

سامانه الکترونیکی جدید برای اراضی شیبدار راه اندازی شده است

سامانه الکترونیکی جدید برای اراضی شیبدار راه اندازی شده است
مدیرکل دفتر سردسیری و مجری طرح تغییر کاربری اراضی شیبدار با بیان این مطلب که استان گلستان اولین و آخرین استانی است که دارای ردیف اعتباری مشخص است و منابع اعتباری اراضی شیبدار با پیگیری های جدی به عمل آمده برای سال 97 تعیین شده است، از راه اندازی سامانه الکترونیکی جدید برای اراضی شیبدار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "شکرالله حاجی وند" مدیرکل دفتر سردسیری و مجری طرح تغییر کاربری اراضی شیبدار گفت: براساس شیوه نامه ای که جناب وزیر اعلام کردند مصوبات کارگروه استانی اراضی شیبدار قابل اجراست و نیاز به طرح یا کمیسیون دیگری ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: در خصوص اراضی ملی ما به هیچ وجه موافق تغییر کاربری یا تخریب یا تبدیل نیستیم ما دنبال احداث باغ هستیم و البته باغاتی که اقتصادی و مثمر باشد.

,

مدیر کل دفتر سردسیری و مجری طرح تغییر کاربری اراضی شیبدار تصریح کرد: سامانه ی الکترونیکی را برای اراضی شیبدار راه اندازی کرده ایم که با ایجاد این سامانه امیدواریم تا اندازه ای مشکلاتمان در این بخش مرتفع شود.

,

"حاجی وند" یاد آورد شد: قوانین واگذاری موجود در سازمان جنگل ها و مراتع کاملا مشخص است و براساس این قوانین ، سامانه طراحی شده و به زودی انشالله رونمایی خواهد شد.

,

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: استان گلستان اولین و آخرین استانی است که دارای ردیف اعتباری مشخص است و منابع اعتباری اراضی شیبدار با پیگیری های جدی به عمل آمده برای سال 97 تعیین شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه