اخبار داغ

در همایش خیرین مدرسه ساز کمیجان مطرح شد؛

لزوم نهادینه‌کردن فرهنگ مدرسه‌سازی در کشور/خیرین مدرسه‌ساز یکی از ارکان توسعه زیرساخت‌های کشور

لزوم نهادینه‌کردن فرهنگ مدرسه‌سازی در کشور/خیرین مدرسه‌ساز یکی از ارکان توسعه زیرساخت‌های کشور
رئیس مجمع خیرین استان مرکزی گفت: ورود به مدرسه سازی از سوی خبران، باید در کشور نهادینه شود تا نتایج آن در پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی نمایان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛ پیش از ظهر امروز همایش خیرین مدرسه ساز شهرستان کمیجان با حضور رئیس و دبیر مجمع خیرین استان، رییس اداره مشارکت ها، کارشناسان امور شوراهای اداره کل و همچنین جمعی از خیرین و مسئولان شهرستان درسالن امام حسین (ع) کمیجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان, سلام کمیجان,

, ,

رئیس مجمع خیرین استان مرکزی:

, رئیس مجمع خیرین استان مرکزی:,

آموزش و پرورش، قلب تپنده جامعه است

, آموزش و پرورش، قلب تپنده جامعه است, آموزش و پرورش، قلب تپنده جامعه است,

فخاری، رئیس مجمع خیرین استان مرکزی در این مراسم آموزش و پرورش را قلب تپنده جامعه دانست و یکی از دغدغه های دنیا را داشتن جامعه مطلوب و بدون جرم و جنایت برشمرد.

,

وی در ادامه تصریح کرد: تاسیس مدرسه توسط انسان هایی شریف، زاهد، عارف، دنیاگریز و به خدا رسیده و مردم‌دوست صورت می گیرد که خیرین مدرسه ساز تمامی این ویژگی ها را یک جا داشته باشند.

,

فخاری افزود: براساس آیات و روایات مسلمانان باید در انجام عمل خیر از یک دیگر سبقت بگیرند و این مهم باید در کشور نهادینه شود تا نتایج آن در پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی نمایان شود.

,

, ,

 خیرین مدرسه ساز یکی از ارکان توسعه زیرساخت های کشور

,  خیرین مدرسه ساز یکی از ارکان توسعه زیرساخت های کشور,  خیرین مدرسه ساز یکی از ارکان توسعه زیرساخت های کشور,

حجت الاسلام مقدسی پور، امام جمعه کمیجان در این مراسم گفت: خیرین مدرسه ساز یکی از ارکان توسعه زیرساخت های کشور هستند. مدرسه جایی است که تمام سعادت ها از آنجا شروع می شود و معلمان پرچم داران تعلیم و تربیت جامعه هستند.

,

وی افزود: هر گونه تغییر و تحول و پیشرفت منوط به آموزش و تربیت درست است و هدف اصلی آموزش و پرورش رساندن دانش آموزان به شجره طیبه است.

,

امام جمعه کمیجان به اقدام خداپسندانه خیرین اشاره کرد و گفت : شما با خداوند معامله می کنید و بهترین مکان برای سرمایه گذاری، آموزش و پرورش است. شعار کیفیت بخشی، عدالت آموزشی و اقتصادی به کمک و همت شما خیرین تحقق می یابد.

,

, ,

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان کمیجان:

,  مدیر آموزش و پرورش شهرستان کمیجان:,  مدیر آموزش و پرورش شهرستان کمیجان:, مدیر آموزش و پرورش شهرستان کمیجان:,

خیرین در خط مقدم جبهه فرهنگی و اقتصادی کشور قرار دارند

, خیرین در خط مقدم جبهه فرهنگی و اقتصادی کشور قرار دارند, خیرین در خط مقدم جبهه فرهنگی و اقتصادی کشور قرار دارند,

موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کمیجان در این مراسم با تشکر از اقدامات خداپسندانه خیرین در جهت امر مقدس مدرسه سازی و مدرسه یاری گفت: محور توسعه فرهنگی، اقتصادی و پایه ریزی دانشگاه ها و مراکز علمی و فناوری، همین مدارس است که با اقدامات خالصانه خیرین و نیک اندیشان مدرسه ساز محقق می شود.

,

وی در ادامه افزود: اقتصاد، فرهنگ و علم سه عنصر اصلی اقتدار کشور است و خیرین در خط مقدم جبهه فرهنگی و اقتصادی کشور قرار دارند.

,

مدیر آموزش و پرورش کمیجان خاطرنشان کرد: ایجاد مراکز آموزشی و تربیتی با نشاط و فراهم کردن بستر و زمینه رشد و پرورش استعدادها و توانمندی های بالقوه و همچنین تربیت نخبگان؛ گامی مهم، ارزشمند و اثرگذار است که خیرین با ساخت اماکن آموزشی برای نسل آینده فراهم می نمایند.

,

, ,

, ,

, ,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه