اخبار داغ

امام جمعه بشاگرد عنوان کرد؛

مشکلات معیشتی سد راه ازدواج جوانان بشاگردی/آمار طلاق در شهرستان جزئی است

مشکلات معیشتی سد راه ازدواج جوانان بشاگردی/آمار طلاق در شهرستان جزئی است
امام جمعه بشاگرد با بیان اینکه آمار طلاق در بشاگرد جزئی و قابل ذکر نیست، گفت: مشکلات معیشتی و نبود زیر ساخت ها در بشاگرد از جمله مواردی است که میل و رغبت جوانان این شهرستان به ازدواج را کمتر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی بهروزه، امام جمعه شهرستان بشاگرد در گفتگو با فرهنگ کده با اشاره به آسیب های اجتماعی در جامعه، اظهار کرد: طلاق یکی از بدترین آسیب اجتماعی در جامعه که مبغوضترین حلال الهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام علی بهروزه، امام جمعه شهرستان بشاگرد در گفتگو با , فرهنگ کده,  با اشاره به آسیب های اجتماعی در جامعه، اظهار کرد: طلاق یکی از بدترین آسیب اجتماعی در جامعه که مبغوضترین حلال الهی است.,

طلاق عرش خداوند را به لرزه در مى آورد

, طلاق عرش خداوند را به لرزه در مى آورد, طلاق عرش خداوند را به لرزه در مى آورد,

امام جمعه بشاگرد بیان کرد: در آیات و روایات داریم که وقتی دو زوج از هم جدا می شوند و در واقع طلاق می گیرند عرش خداوند به لرزه در مى آید که ما باید از این آسیباجتماعی جلوگیری کنیم که اختلافی بین زوجین به وجود نیاید.

,

حجت الاسلام بهروزه تصریح کرد: اگر برخی مواقع اختلافی بین زوجین ایجاد شود باید راهکار و در نهایت آسیب شناسی کنیم که منجر به طلاق نشود خصوصا خانواده هایی که سال ها با هم زندگی کردند و فرزندان خوبی تحویل جامعه دادند.

,

 آمارها طلاق در بشاگرد جزئی است

,  آمارها طلاق در بشاگرد جزئی است,  آمارها طلاق در بشاگرد جزئی است,

وی به آماری از طلاق در شهرستان بشاگرد اشاره کرد و گفت: در شهرستان بشاگرد به لطف خدا در همه زمینه ها از جمله موارد اخلاقی و آسیب های اجتماعی بسیار اندک است که با توجه گزارشاتی که رییس ثبت احوال بشاگرد در جلسات ارائه دادند آمارها در بحث طلاق جزئی و قابل ذکر نیست.

,

مشکلات معیشتی و نبود زیر ساخت ها سد راه ازدواج جوانان بشاگردی

, مشکلات معیشتی و نبود زیر ساخت ها سد راه ازدواج جوانان بشاگردی, مشکلات معیشتی و نبود زیر ساخت ها سد راه ازدواج جوانان بشاگردی,

امام جمعه بشاگرد با اشاره به مهم ترین مشکلات زوجین در بشاگرد، افزود: روحیه جوانان در بشاگرد به سمت و سوی ازدواج و زندگی خوب است اما مشکلات معیشتی و نبود زیر ساخت ها از جمله مواردی است که میل و رغبت جوانان این شهرستان به ازدواج را کمتر می کند.

,

حجت الاسلام بهروزه با بیان اینکه اگر مشکلات معیشتی جوانان حل شود آمار طلاق در بشاگرد به صفر می رسد و میل جوانان به ازدواج و زندگی بیشتر و پررنگ تر می شود، یادآور شد: ترویج ازدواج آسان در شهرستان بشاگرد در شرف جا افتادن است که می تواند الگوی بسیار خوبی برای سبک زندگی اسلامی باشد.

,

وی ادامه داد: مجموعه فرهنگی که بیشتر متولی آن حوزه علمیه است کارهای خوبی در زمینه سبک ازدواج آسان انجام می دهند که اخیرا حوزه علمیه بشاگرد با همکاری کمیته امداد برای 44 زوج جشن ازدواج آسان و اهداء جهیزیه برگزار کردند که یک فرصت و روزنه خوبی در بشاگرد در حال پیشرفت و استمرار است که می تواند الگوی موفق برای سایر شهرستان ها در سطح ملی و بین المللی باشد.

,

شکوفایی و محکم نگه داشتن بنیاد خانواده، هدف اصلی ازدواج

, شکوفایی و محکم نگه داشتن بنیاد خانواده، هدف اصلی ازدواج, شکوفایی و محکم نگه داشتن بنیاد خانواده، هدف اصلی ازدواج,

امام جمعه بشاگرد تصریح کرد: تصور برخی زوجین چه قبل از ازدواج و چه بعد از ازدواج از تشکیل زندگی مسائل جنسی است که لذا اهداف اصلی ازدواج باید شکوفایی و تحکیم بنیاد خانواده باشد که در حقیقت بنیاد جامعه را می سازد.

,

حجت الاسلام بهروزه به یکی از عوامل مهم تحکیم و تقویت بنیان خانواده اشاره کرد و گفت: مودت و رحمت یکی از عوامل مهمی که باعث می شود بنیاد خانواده تقویت شود و خللی در آن ایجاد نشود و اگر در آن شکافی ایجاد شد چه از طرف زوجین ، خانواده و جامعه باعث می شود این مودت و رحمت ضعیف و شدت ضعف پیدا کند که زمینه ایجاد طلاق را بوجود می آورد.

,

تجمل گرایی و چشم و همچشمی عوامل زمینه ساز طلاق است

, تجمل گرایی و چشم و همچشمی عوامل زمینه ساز طلاق است, تجمل گرایی و چشم و همچشمی عوامل زمینه ساز طلاق است,

وی، چشم و هم چشمی ها، اشرافی گری و تجمل گرایی از دیگر عوامل زمینه ساز طلاق عنوان کرد و گفت: صادقت در زندگی زناشویی بسیار حائز اهمیت است که اگر خللی در آن ایجاد شود منجر به اختلاف در نهایت طلاق خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه