اخبار داغ

در سکوت سازمان های حقوق بشر صورت گرفت؛

یورش اشغالگران صهیونیست با سگ های پلیس به کودکان فلسطینی+ فیلم

یورش اشغالگران صهیونیست با سگ های پلیس به کودکان فلسطینی+ فیلم
اشغالگران صهیونیست در تازه ترین جنایت خود برای اسیر کردن کودکان فلسطینی از سگ استفاده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ ماموران ارتش رژیم صهیونیستی در تازه ترین جنایت خود، کودکان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن را با استفاده از سگ های پلیس دستگیر می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بر اساس اعلام رسانه های فلسطینی، شمار زیادی از کودکان فلسطنی در اثر گاز گرفتگی سگ های رژیم، زخمی و به بیماری مبتلا می شوند.

,
 
,

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته با یورش به خانه های مناطق مختلف کرانه باختری از جمله«نابلس، الخلیل، بیت لحم و …»، ده ها جوان فلسطنی را به بهانه های مختلف بازداشت کرده اند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، تخریب منازل فلسطینیان در سرزمین های اشغالی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی به منظور گسترش شهرک سازی و اشغال بیشتر خاک فلسطین صورت می گیرد.

,

شهرک نشینان صهیونیست در اطراف کرانه باخرتی هر از گاهی با هدف ایجاد رعب و وحشت، به مزارع و خانه های فلسطینیان یورش می بردند و آن ها را مورد اهانت قرار می دهند.

,

جنایت های شهرک نشیان و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین در حالی صورت می گیرد که سازمان های به اصطلاح حقوق بشر هیچ گونه عکس العملی نسبت به این اقدام ها نشان نمی دهند.

,

القدس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه