اخبار داغ

اسکان خانواده های سانحه هواپیما در یاسوج و سی سخت

اسکان خانواده های سانحه هواپیما در یاسوج و سی سخت
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه اجساد سانحه هواپیمای تهران یاسوج در حال جست و جو هستند خانواده های آنها به استان مراجعه می کنند که برای اسکان انها برنامه ریزی های لازم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مدیرکل امور بانوان بانوان و خانواده استاندای کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت سانحه دردناک سقوط هواپیمای تهران یاسوج در گفتگو با ایل بانو گفت: استانداری در آماده باش کامل و آماده اسکان دادن خانواده های مصیبت دیده را دارد با توجه به اینکه با هتل های مختلف صحبت کرده ایم که در اختیار خانواده های داغدار خارج از استان قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

آذر صفایی نیا بیان کرد: با خانواده های مسافران هواپیمای تهران یاسوج تماس گرفته شده است و از آنها دعوت کردیم که در صورت امدن به استان برای اسکان مشکلی ندارند و می توانند در هتل هایی که در نظر گرفته ایم اسکان داده شوند.

,

وی به تلخی این حادثه اشاره کرد و گفت: از همدردی مردم استان به ویژ شهرهای سی سخت و یاسوج تشکر و قدر دانی می کنیم چرا که خانه هایشان را در اختیار خانواده های داغدار قرار دادند که این حس نوع دوستی مردم استان را نشان می دهد و اینکه شریک غم آنها هستیم.

,

وی بیان کرد: در اسرع وقت به خانواده هایی که در این سانحه داغدار شده اند سرکشی و دیدار می کنیم شاید با این کار بتوانیم اندکی از غم هایشان را کاهش دهیم هر چند که این سانحه مصیبتی جانسوز برای مردم ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

,

صفایی عنوان کرد: این خانواده داغ دیده هستند و دیگر نباید به فکر جا و مکان در شهر غریب باشند به همین دلیل برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه