اخبار داغ

فرماندار شهرستان بندرگز:

باید از تمام ظرفیت های کشاورزی بندرگز استفاده شود/ اقتصاد خانوار این منطقه به کشاورزی وابسته است

باید از تمام ظرفیت های کشاورزی بندرگز استفاده شود/ اقتصاد خانوار این منطقه به کشاورزی وابسته است
فرماندار شهرستان بندرگز با بیان این مطلب که اقتصاد خانوار این منطقه به کشاورزی وابسته است، گفت: باید تمام ظرفیت های موجود را برای توسعه بخش کشاورزی در بندرگز بکار گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا "حسین احمدی" فرماندار شهرستان بندرگز، در گفتگو با کاسب امین؛ با اشاره به موقعیت خاص این شهرستان در بخش تولید محصولات کشاورزی، گفت: باید تمامی ظرفیت های موجود را برای توسعه بخش کشاورزی در بندرگز بکار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , کاسب امین, کاسب امین,

وی خواستار توسعه زیر ساخت ها در شهرستان بندرگز شد و تصریح کرد: شناسایی بازارهای هدف ، حذف واسطه ها و راه اندازی صنایع تبدیلی نقش موثری در توسعه بخش کشاورزی منطقه دارد.

,

"احمدی"ت وسعه کشاورزی را در ایجاد اشتغال موثر دانست و بتصریح کرد: در شهرستان بندرگز به ویژه روستاها ، اقتصاد اکثر خانواده ها به کشاورزی وابسته است ، لذا توسعه بخش کشاورزی در اشتغال پایدار نقش تاثیر گذاری دارد.

فرماندار بندرگز در پایان ضمن شناسایی قابلیت های بخش کشاورزی و شکوفا شدن این بخش ابراز امیدواری کرد: پیشبرد برنامه های تدوین شده در این بخش به همکاری تمامی دستگاه های اجرایی نیاز دارد که نیازمند جدی این دستگاه ها می باشد.

,
,
,

گفتنی است؛ شهرستان بندرگز با 50 هزار نفر جمعیت در غربی ترین نقطه استان گلستان واقع شده است که شغل مردم این منطقه کشاورزی و دامداری است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه