اخبار داغ

معاون پارک علم‌ و فناوری گلستان:

تنها راه تبدیل شدن گلستان به قدرت اقتصادی، استفاده از مسیرهای نوآورانه است

تنها راه تبدیل شدن گلستان به قدرت اقتصادی، استفاده از مسیرهای نوآورانه است
معاون پارک علم‌ و فناوری گلستان با بیان این مطلب که یکی از مشکلات بزرگ ما، نفوذ فرهنگ نفتی در تار و پود جامعه است اظهار کرد: تنها راه تبدیل شدن استان گلستان به یک قدرت اقتصادی و فناوری، فقط و فقط از مسیر نوآوری می‌ گذرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "عماد آیدانی" در اختتامیه رویداد شتاب (استارتاپ)، که با حضور ایده‌ پردازان، دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاه در مرکز آموزش‌ عالی علمی-کاربردی گنبدکاووس یک برگزار شد، با بیان اینکه در سال‌های اخیر با نفوذ فرهنگ نفتی در جامعه، آلودگی مغزها را شاهد هستیم، گفت: طبیعتا با نفتی شدن مغز، بخش فعال و نوآور آن هم از کار خواهد افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی تاکید کرد:‌ تنها راه تبدیل شدن استان گلستان به یک قدرت اقتصادی و فناوری، فقط و فقط از مسیر نوآوری می‌ گذرد.

,

"آیدانی" با بیان اینکه یکی از دلایل مهم برتری دیگر استان‌ها نسبت به ما برتری آنها در نوآوری و کارآفرینی است، تصریح کرد: اینجاست که بر مدیران و مسئولان استانی واجب است که این مسیر را برای بخش‌های مختلف هموار سازند.

,

وی ادامه داد: تنها زمانی‌که جریان تولید محصول و خدمات نوآورانه در استان به یک جریان پیوسته و دائمی تبدیل شود، رشد واقعی و روزافزون را لمس خواهیم کرد.

,

معاون پارک علم‌‌ و فناوری گلستان با اشاره‌ به اینکه محصول و خدمت نوآورانه توسط شرکت‌های دانش‌ بنیان، فناور و استارتاپ‌ها تولید خواهد شد، گفت: اگر این شرکت‌ها و استارتاپ‌ها را درنیابیم، در آینده‌ای نزدیک نفتی که به آن تا این حد علاقه‌مند و وابسته‌ایم را نیز از دست خواهیم داد.

,

آیدانی خاطرنشان‌ کرد:‌ به هرحال تا زمانی‌ که جامعه استارتاپی به معنای عام شکل نگیرد، ما درگیر مسائل بسیاری از قبیل ادامه عقب‌ ماندگی‌ها خواهیم بود.

,

گفتنی است در پایان این مراسم، از 4 طرح برتر رویداد با اهدا جوایز، تقدیر بعمل آمد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه