اخبار داغ

بانوی خیر سرخه ای:

امسال به کمک خیران 10 نوعروس را به خانه بخت فرستادم/ افتخار می کنم رابط خیران و نیازمندان هستم

امسال به کمک خیران 10 نوعروس را به خانه بخت فرستادم/ افتخار می کنم رابط خیران و نیازمندان هستم
طاهره یعقوبی از بانوان خیر و نیکوکار سرخه ای است که 25 سال است در کارهای خیر و انسان دوستانه مشارکت جدی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، طاهره یعقوبی از بانیان و خیران و بانوان شهر سرخه است؛ میانسال است اما دلی جوان دارد و هیچ گاه دست از تلاش و کوشش برنمی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

مغازه ای کوچک خواربارفروشی دارد و در کنار این کار مشارکتی جدی در کارهای خیر دارد؛ با بسیاری از خیران در ارتباط است و کمک های مردمی را جمع آوری می کند و به عبارتی رابطی بین خیران و خانواده های کم درآمد است.

,

این بانوی خیر در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه هر کار و حرکتی اگر بدون هدف باشد، به نتیجه نمی رسد؛ گفت: بنده که در راه خیر قدم گذارده ام این را توفیقی از جانب خداوند متعال می دانم و پشتوانه اهل بیت(ع) و دعای خیر نیازمندان 25 سال است که در کارهای خیر مشارکت دارم.

, ندای سرخه ,

یعقوبی افزود: بنده کارهای خیر را به کمک خیران و نیکوکاران ساکن در سرخه، سمنان و حتی خارج از سمنان چه آنها که سرخه ای هستند و ساکن تهران اند و یا غیربومی ها با شناخت و اعتمادی که به بنده دارند؛ بنده را رابط خود و خانوارهای نیازمند و آبرومند کرده اند.

,

وی بیان کرد: کارهایی که ما انجام می دهیم از سفر زیارتی گرفته تا تهیه جهیزیه، سیسمونی، خوراک و پوشاک و لوازم ضروری منزل مثل یخچال و کولر و بخاری و ... است.

,

این بانوی خیر اظهار کرد: در سال 96 توفیق داشتم که هر ماه کاروانی بیش از 20 نفر را عازم حج فقرا کنم یعنی پابوسی حضرت رضا(ع) در مشهد مقدس و در این میان هر ماه خیران و نیکوکاران هزینه 10 خانوار کم درآمد حال کمتر یا بیشتر را متقبل شده اند و با پرداخت هزینه 230 هزار تومانی توانسته ایم این خانواده های بی بضاعت را که تحت پوشش هیچ نهاد و سازمانی نیستند و آبرومندند را عازم مشهد کنیم.

,

وی گفت: به جز این سفر زیارتی به مشهد و قم خوشبختانه با کمک های مردمی در سال جاری آماده سازی تعداد پنج سیسمونی؛ تهیه جهیزیه برای 10 نوعروس، تأمین خرج و مخارج 11 مراسم عقد، اعزام یک پیرزن 70 ساله به کربلای معلی و کارهایی از این قبیل را انجام دادیم.

,

 این بانوی خیر با بیان اینکه 42 خانواده آبرومند و کم بضاعت هستند که به کمک خیرین به آنها کمک می کنیم،  اظهار کرد: هر هفته روزهای پنج شنبه خیران مبالغی پول به بنده حقیر می دهند و برای مثال می گویند با این پول میوه بخر و بین این خانواده ها تقسیم کن؛ بنده هم با جان و دل این کار را انجام می دهم.

,

یعقوبی بیان کرد: امیدوارم بتوانم به کمک مردم خیر و نوعدوست سرخه برای 32 بچه با توجه به اینکه نزدیک عید است؛ کاری انجام دهم و دلشان را شاد و لبشان را خندان کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه