اخبار داغ

سومین نمایشگاه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین در قرچک افتتاح شد

سومین نمایشگاه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین در قرچک افتتاح شد
سومین نمایشگاه و فروشگاه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین شهرستان قرچک در محل دائمی نمایشگاه های این شهرستان برپا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; سومین نمایشگاه (مهر ثمین) ویژه فروش محصولات بانوان کارآفرین و دستاوردهای دختران شهرستان قرچک بعدازظهر امروز با حضور معاون سیاسی فرمانداری و دیگر مسئولان در محل نمایشگاه های دائمی شهرستان قرچک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

در این نمایشگاه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین از جمله قالی، ظروف سفالی، گلیم، تابلوهای معرق، جعبه های هدیه، شیرینی، محصولات حجاب و غیره با برپایی ۳۰ غرفه و به منظور نمایش توانمندی بانوان در معرض دید و فروش علاقه مندان قرار گرفته است.

,

این نمایشگاه از روز پنج شنبه سوم اسفند ماه در قرچک، بلوار اصلی، روبروی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به مدت ۱۰ روز  از ساعت ۹ تا ۲۰ پذیرای علاقمندان است.

,

آداب و رسوم و خرده فرهنگ های موجود در شهرستان قرچک در قالب نمایشگاه ها به مردم منطقه و استان معرفی می شود و بدلیل فرهنگ و آداب های متنوع و موقعیت جغرافیایی ویژه در استان تهران در این مسیر پیشرفت قرار دارد.

,

زمینه بازاریابی و فروش محصولات تولید شده از سوی زنان به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها بانوان در سطح شهرستان است.

,

, , ,

منیره لطیفی مهر مسئول اموربانوان و خانواده فرمانداری قرچک در این مراسم اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد پویایی در بین این قشر، شناسایی زنان فعال، ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بین خانواده‌ها خصوصاً جوانان است.

,

وی گفت: با امید خدا و همکاری خالصانه مسؤولین و اعضاء دربرگزاری این نمایشگاه در سطح شهرستان گام مؤثری در جهت ارتقاء نقش زنان در جامعه برداشته خواهد شد.

,

لطیفی مهر تصریح کرد: تاکنون تلاش شده بانوان را به سمت بهره‌مندی از توانمندی‌ های آن‌ ها سوق دهیم و در این مسیر اقدامات مطلوبی صورت گرفته است  و انشاالله خروجی این نمایشگاه ها اشتغال‌ زایی گسترده‌ ای را به همراه خواهد داشت.

,

وی افزد: خوشبختانه در این نمایشگاه شاهد آثار بسیار ارزنده‌ای هستیم که کاملا متناسب با فرهنگ و ارزش اسلامی بوده که به ‌خوبی در صورت حمایت با تهاجم فرهنگی مقابله خواهد شد.

,

, ,

مسئول اموربانوان و خانواده فرمانداری قرچک خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین بازخوردهای این نمایشگاه می‌توان به کمک به اقتصاد خانواده و منطقه و همچنین به نمایش صنایع دستی محلی اشاره کرد.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه بهبود فضای اشتغال  و بستر سازی برای جذب زنان نخبه و صاحب اندیشه برای کار آفرینی و رفع مشکلات از مهمترین اهداف امور بانوان قرچک می باشد، بیان کرد: بانوان  تحصیل کرده جوان با دیدن الگو های زنان کار آفرین، به سمت کارآفریتی  و تولیدی تشویق شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه