اخبار داغ

رئیس ستاد احیای زکات استان اصفهان:

جمع آوری زکات در استان اصفهان ۱۲۰ درصد رشد داشته است

جمع آوری زکات در استان اصفهان ۱۲۰ درصد رشد داشته است
رئیس ستاد احیای زکات استان اصفهان، گفت: جمع آوری زکات سال ۹۶ در استان اصفهان بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته قابل توجه بوده و رشد ۱۲۰ درصدی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ حجت‌الاسلام غلامحسین رنجبر امروز در جلسه ستاد زکات شهرستان اردستان در محل فرمانداری اظهار کرد: زکات به عنوان یکی از مهمترین فرائض دینی است که به فرمایش ائمه اگر در جامعه احیا شود فقیری باقی نخواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

وی افزود: مردم استان اصفهان مردمی دین باور و ولایتمدار بوده و نسبت به فریضه الهی زکات اهتمام داشته اند، لذا هنوز کار برای رشد زکات در استان فراوان است.

,

رئیس ستاد احیای زکات استان اصفهان گفت: جمع آوری  زکات سال 96 در استان اصفهان بالغ بر 200 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته قابل توجه و رشد 120 درصدی را به خود اختصاص داده است.

,

رنجبر با بیان اینکه رشد زکات امسال نسبت به سال گذشته رشد دو برابری را نشان می دهد، تصریح کرد: رشد حاصله از زکات این نوید را می دهد که مردم استان نسبت به فرائض دینی اهتمام ویژه ای را نشان می دهند.

,

وی تاکید کرد: شهرستان اردستان از دیرباز به عنوان یکی از شهرستانهای مهم و یکی از شهرهای قطب کشاورزی استان بوده که به واسطه خشکسالی تغییراتی را در وضعیت زکات آن شاهد هستیم.

,

رئیس ستاد احیای زکات استان اصفهان خاطرنشان کرد: شورای زکات روستایی شهرستان اگر فعال شود معتقدیم اردستان همچون سالهای گذشته رتبه نخست جمع آوری زکات را در استان به خود اختصاص خواهد داد.

,

رنجبر کاهش جمع آوری زکات در اردستان را خشکسالی و شاید عدم فعالیت جدی همکاران خود عنوان کرد که با تشکیل شورای زکات روستایی این امر مرتفع خواهد شد.

,

این مسئول همچنین اعلام کرد: برای فعالیت بهتر زکات 16 نفر از روحانیون به عنوان مسئول زکات شهرستانها فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه