اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف قرچک:

اقلام نمایشگاه بهاره با 20 تخفیف به فروش می‌رسد

اقلام نمایشگاه بهاره با 20 تخفیف به فروش می‌رسد
رئیس اتاق اصناف قرچک گفت: نمایشگاه بهاره قرچک به مدت ده روز در اسفند ماه برگزار می‌شود و اقلامی که در این نمایشگاه عرضه می شود با تخفیف10الی 20 درصدی به فروش می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا تاجیک رئیس اتاق اصناف قرچک در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در قرچک اظهار داشت: این نمایشگاه بهاره به مدت  ده روز در اسفند ماه برگزار می‌شود و اقلامی که در این نمایشگاه عرضه می شود با تخفیف10الی 20 درصدی به فروش می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ,

وی گفت: نمایشگاه‌های پاییزه و بهاره تصویب و ضرورت برگزاری آنها و نوع برگزاری، شکل برگزاری و یا ضرورت برگزاری آنها بر عهده کمیته های است که در شهرستان‌ها یا شهرها تشکیل می‌شود.

,

تاجیک با بیان این که نمایشگاه بهاره در اسفندماه برگزار می‌شود،افزود: نمایشگاه بهاره در قرچک امسال در ورزشگاه شهدای هفتم تیر واقع در خیابان مخابرات برپا می گردد.

,

وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت شهر و شهرستان و تعداد واحدهای صنفی که دارند نوع عرضه کالا به آن ها اعلام کردیم که باید  درنمایشگاه عرضه کنند.

,

تاجیک با بیان اینکه کالاهای متناسب با شب عید از جمله پوشاک، کیف و کفش، آجیل، گوشت و مرغ در این نمایشگاه ها عرضه خواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که اقلامی که در این نمایشگاه عرضه می شود با تخفیف10الی 20 درصدی به فروش برسد.

,

وی درباره نحوه نظارت بر نمایشگاه ها برای عرضه کالاهای با کیفیت نیز گفت: کمیته هایی در همه شهرستان با عضویت وزارت بهداشت و سازمان تعزیرات و تنظیم بازار تشکیل می شود و قبل از عرضه اجناس در نمایشگاه، نوع و کیفیت جنس را بررسی می کنند تا کالای با کیفیت و اجناس متناسب با فصل عرضه شود.

,

رئیس اتاق اصناف قرچک صرح کرد: البته برخی ها در زمان برگزاری نمایشگاه کالاهای بی کیفیتی را ارائه می کنند که توسط کارگروهی متشکل از سازمان صنعت، اصناف و تعزیرات که در نمایشگاه مستقر هستند از غرف بازرسی به عمل آمده و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

,

وی در پایان بیان کرد: همچنین فروش فوق العاده با تصمیم اتحادیه ها و درخواست واحدهای صنفی در سطح شهر برگزار می شود و اجناس واحدهای صنفی با قیمت های پایین تر از قیمت مصوب به فروش می رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه