اخبار داغ

رئیس شورای شهر مهاباد خبر داد؛

حقوق معوقه کارکنان شهرداری مربوط به دوره شورای چهارم است

حقوق معوقه کارکنان شهرداری مربوط به دوره شورای چهارم است
کارمندان شهرداری از خرداد ماه سال جاری به صورت منظم حقوق خود را دریافت کرده اند و معوقات موجود مربوط به دوره شورای چهارم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان؛ رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد در واکنش به خبر تعویق چندین ماهه حقوق کارکنان شهرداری این شهر گفت: از زمانی که اعضای شورای دور پنجم روی کار آمده اند حقوق و دستمزد کارکنان مجموعه شهرداری پرداخت شده و معوقات موجود مربوط به دوره شورای چهارم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

حیدری در گفت و گو با خبرنگار مکریان ضمن تائید وجود بیش از 5 ماه حقوق معوقه کارمندان شهرداری مهاباد گفت: از زمان آغاز بکار شورای پنجم کلیه مطالبات کارکنان پرداخت شده است.

,

وی با اشاره به مشکلات عدیده مالی شهرداری مهاباد افزود: متاسفانه اعضای شورای دور پنجم در شرایطی فعالیت خود را آغاز کردند که شهرداری علاوه بر مشکلات مربوط به کسب درآمد با بدهی فراوانی به پیمانکاران، بیمه،دارایی و دستگاههای خدمت رسان روبرو بود که با تلاش اعضای شورای اسلامی و شهردار و مسئولان شهرستان قسمت قابل توجهی از این بدهی ها پرداخت شده است.

,

حامد حیدری خاطر نشان کرد، اعضای شورا و شهردار در حال رایزنی هستند تا به روشهای گوناگون از جمله تخفیف دهی در حوزه دریافت عوراض درآمدهایی برای شهرداری کسب کنند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد با ابراز امیدواری در خصوص پرداخت مطالبات کارمندان مجموعه شهرداری این شهر گفت: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که انشالله تمام یا بخشی از مطالبات دستمزدی را تا پایان سال پرداخت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه