اخبار داغ

درجلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری رودبار عنوان شد؛

مدیران موانع اداری ایجاد اشتغال در رودبار را برطرف کنند/کشاورزی و دامپروری ارزان‌ترین راه اشتغال‌زایی است

مدیران موانع اداری ایجاد اشتغال در رودبار را برطرف کنند/کشاورزی و دامپروری ارزان‌ترین راه اشتغال‌زایی است
جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رودبارجنوب به منظور بررسی پرونده های اشتغالزایی و رفع موانع پیش روی متقاضیان طرح های اقتصادی با حضور محمدجواد فدایی معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری، و تعدادی از مدیران کل مرکز و جنوب استان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رودبارجنوب با حضور محمدجواد فدایی معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری، و تعدادی از مدیران کل مرکز و جنوب استان به منظور بررسی پرونده های اشتغالزایی و رفع موانع پیش روی متقاضیان طرح های اقتصادی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

در ابتدای این جلسه عطاناوکی فرماندار رودبارجنوب به برگزاری جلسات مستمر و هماهنگ جهت دستیابی به اهداف کارگروه اشتغال شهرستان اشاره کرد و گفت:علیرغم همه همکاری ها و حمایت های مسئولان بالادستی در ادارات شهرستان،اما شاهد یکسری چالش ها و مشکلات هستیم.

,


فرماندار رودبارجنوب در ادامه به تحقق ۹۲ درصدی اشتغال از کل میزان مصوب شده برای شهرستان رودبارجنوب اشاره کرد و گفت:برای تحقق کامل تعهد ایجاد شده، همکاری و حمایت مسئولان در ادارات کل را خواستاریم.

, ,
,

در این جلسه  فدایی معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری با اشاره به اهمیت مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گفت:مدیران و مسئولان اعضای کارگروه باید قوانین و قواعد ابلاغی را به نحو مطلوبی بدانند.

,

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کرمان در ادامه به پرونده ها و طرح های اقتصادی و اشتغالزایی اشاره کرد و گفت:صدور مجوزات و استعلامات لازم برای طرح ها و پروژه ها از طریق پنجره واحد خواهد شد و لذا متقاضیان باید به این بخش مراجعه نمایند.

,

فدایی در ادامه ارزانترین اشتغال را در بخش کشاورزی و دامپروری ذکر کرد و رفع موانع اداری و همکاری بیشتر جهادکشاورزی،بنیادمسکن،آبیاری و امور اراضی را خواستار شد.

,

افتتاح سه ونیم هکتار گلخانه در رودبارجنوب

, افتتاح سه ونیم هکتار گلخانه در رودبارجنوب,

 

,

محمد جواد فدایی معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندارسی کرمان پس از جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رودبارجنوب به اتفاق ناوکی فرماندار رودبارجنوب،مدیر کل بازرسی،مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری،بنیادمسکن و تعاون،کار  و رفاه اجتماعی با حضور در خش جازموریان،از روستاهای این بخش بازدید نمود.

,

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کرمان ابتدا با حضور در روستای جنت آباد از یک مجتمع کشاورزی و گلخانه ای که توسط بخش خصوص احداث شده است بازدید نمود.

,

, ,

معاون استادار کرمان در این بازدید ۵/۳ هکتار گلخانه خیار سبز و بادمجان را با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رساند.

,

فدایی سپس باحضور در روستاهای ده اشرف،شور آب و برجک با اهالی این روستاها دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک با مشکلات روستائیان آشنا شد.

,

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کرمان در این بازدیدها،دستورات لازم جهت رفع مشکلات بخش های مختلف نظیر مسکن،کشاورزی ،آب و برق را صادر نمود و خواستار رفع موارد مذکور در کوتاه ترین زمان ممکن شد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه