اخبار داغ

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی:

رسانه ها بازوان مردم و مسئولین هستند

رسانه ها بازوان مردم و مسئولین هستند
صادق خدادادی فرماندار جدید شهرستان ثلاث باباجانی با مدیران رسانه های شهرستان ثلاث باباجانی دیدار و گفت و گو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخ شمیران، مدیران رسانه های شهرستان ثلاث باباجانی در محل فرمانداری شهرستان با صادق خدادادی فرماندار جدید شهرستان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخ شمیران,

 

,

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در دیدار با مدیران رسانه های شهرستان ثلاث باباجانی ضمن تشکر از اصحاب رسانه و فرهیختگان عرصه خبر رسانی گفت :‌ در دنیای امروزی رسانه های جایگاه بالای در بین مردم و مسئولین دارد .

,

 

,

صادق خدادادی گفت :‌ باعث افتخار است که شهرستانی مانند ثلاث باباجانی دارای ۵ سایت دارد در زمینه ها و حوزه های فرهنگی و سیاسی و ... است و این نشان از فهم و فرهنگ بالای این مردم بخصوص جوانان این دیار را دارد.

,

خدادادی افزود :‌ به حق اورامانات دارای مردمانی با فرهنگ هستند که در تمامی زمینه ها صاحب نظر و با استعداد هستند و بنده در این جلسه بیشتر از گذشته به فرهیختگی مردم این دیار پی بریم .

,

 

,

وی خاطرنشان ساخت :‌ ثلاث باباجانی بیش از ۱۰۰ عنوان و آثار میراث فرهنگی و گردشگری را در خود جای داده است و مناطقی مانند ریزه ، باغ سیدخان و ... داریم که هر کدام دارای پتانسیل های بالای در حوزه گردشگری دارند.

,

 

,

فرماندار ثلاث باباجانی گفت :‌ طبیعت بکری که ثلاث باباجانی داد واقعا زیبا و دلنشین است اما متاسفانه هنوز از آن استفاده ای نشده و در این امر در شایسته شهرستان نیست و بنده در همین جا از دست اندرکاران این حوزه دعوت می کنم که در این حوزه ورود کنند.

,

 

,

, ,

 

,

صادق خدادادی بیان داشت :‌ما برای پتانسیل های بالای شهرستان در حوزه گردشگری تا حالا چکار کرده ایم و می طلبد در این راستا کارهای صورت بگیرد .

,

 

,

خدادادی گفت :‌ من با تمام توان و به صورت ویژه به بخش خصوصی که می خواهند در این حوزه ورود کنند کمک می کنم تا مشکلات منطقه به نوعی از محرومیت بیرون بیایند.

,

 

,

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت : انتظار داریم رسانه ها خدمات و اقداماتی را که در این حوزه انجام می گیرد را منعکس کنند و در جایی که نیاز است انتقاد کنید.

,

 

,

وی عناون کرد :‌ از هر کسی که برای حوزه های مختلف شهرستان ثلاث باباجانی برنامه داشته باشند استقبال می کنیم  و در حد توان ما کمک می کنیم و اگر مدیر و یا‌ مسئولی ناتوان هست و یا اینکه ضعف دارد، نقد منصفانه کنید و نباید اشتباهات مسئولین را به پای دولت و نظام نگاشته شود .

,

 

,

فرماندار ثلاث باباجانی افزود :‌شهرستان ثلاث باباجانی در دوران شاهنشاهی محروم بوده و هیچ خدماتی در آن  زمان به مردم وجود نداشته و همزمان با انقلاب اسلامی رژیم بعث حمله کرد و ۸ سال کشور و مناطق مرزی و کشور کرد

,

 

,

صادق خدادادی افزود :‌ با وجود این همه مشکلات ، خدماتی خوبی در این ایام به مردم ارائه شده است و خدمات برق و ... با گذشته غیر قابل مقایسه است .

,

 

,

, ,

 

,

وی بیان داشت :‌ اکنون هم زلزله در این مناطق رخ داده است و در کنار تمامی مشکلات و محرومیتی است ما باید بیشتر تلاش کنیم تا شهرستان و منطقه ای آبادتر داشته باشیم .

,

 

,

فرماندار ثلاث باباجانی از رسانه ها خواست :‌ مردم را به بازسازی خانه باید تشویق شوند.

,

 

,

صادق خدادادی در رابطه به نیاز مهم شهرستان ثلاث باباجانی گفت :‌گازرسانی روستاها باید در راس برنامه ها قرار بگیرد .

,

 

,

, ,

 

,

وی ادامه عنوان کرد :‌ طرح هادی نیز باید به صورت ویژه توجه شود و همچنین بحث راه خدمات زیادی شده اما بسیاری از راه ها در اثر زلزله تخریب شده است .

,

 

,

خدادادی بیان داشت :‌ اعتبارات خوبی به استان کرمانشاه در بحث زلزله داده است و همچنین کل تخصیص ها و مصوبات حوزه عمرانی تحقیق پیدا کرده است و این اقدام و حمایت دولت و استاندار قابل تقدیر و تشکر است.

,

 

,

وی گفت :‌ان شاءالله در حوزه زیر ساخت و مسایل عمرانی شهرستان ثلاث باباجانی تحول ایجاد می شود چنانکه استاندار محترم نیز زحمت کشیدند و به شهرداری تازه آباد ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و به شهرداری ازگله ۱ میلیارد استاندار تخصیص دادند.

,

 

,

فرماندار ثلاث باباجانی در بخش های دیگری از سخنان خود اظهار داشت :‌ الحمدلله مردم زلزله زده ثلاث باباجانی همیشه با انقلاب بوده و هستند و در تمامی صحنه ها حضور فعال داشته اند و ما هم باید برای این مردم سربازی کنیم .

,

 

,

صادق خدادادی گفت :‌ثلاث باباجانی در زمان جنگ و حتی هم اکنون نیز شهید تقدیم نظام و انقلاب می کند .

,

 

,

وی بیان داشت : به میزان این اقدامات و همراهی مردم ، انتظار نیز این است که دولت و نظام خدمات را در این دیار مضاعف کنند .

,

 

,

, ,

 

,

خدادادی با انتقاد از برخی از کارهای صورت نگرفته در شهرستان ثلاث باباجانی گفت :‌چرا باید شهرستانی مثل ثلاث باباجانی که مردمانی با ایمان و اهل مساجد دارد نباید غسالخانه ای داشته باشد .

,

 

,

وی همچنین افزود :‌ چرا ثلاث باباجانی بیمه خدمات درمانی ،‌ پزشک قانونی ،‌ نعزیرات حکومتی ،‌ اداره عشایر ،‌ پلیس راهور و ... ندارد و این ها همه جای نقد دارد و این گوشه ای از دردها و محرومیت های کوچک این دیار است .

,

 

,

فرماندار ثلاث باباجانی گفت : از مدیران کل ادارات سطح استان کرمانشاه انتظار داریم ادارات خودشان را در شهرستان استقرار دهند و این از ضروریات ثلاث باباجانی است .

,

 

,

صادق خدادادی خاطرنشان ساخت :‌خیلی از بانک ها در شهرستان نیستند و مردم از تسهیلات برخی از بانک ها که در اینجا نیستند محروم هستند .

,

 

,

, ,

 

,

خدادادی در ادامه گفت :‌ مردم نیز پای کار بیایند و از تسهیلات خوبی که دولت ارائه می دهند استفاده کنند.

,

 

,

فرماندار ثلاث باباجانی گفت :‌ رسانه ها بازوان مردم و مسئولین هستند و از رسانه ها می خواهم خدمات دولت در مناطق زلزله زده را برای مردم نمایان کنند .

,

 

,

وی در پایان خاطرنشان ساخت :‌انتظار دارم با ایجاد همدلی بین مردم شهرستان ثلاث باباجانی و تلاش و کوشش همه ی ما شهرستان ثلاث باباجانی مسیر پیشرفت و ترقی را طی نماید.

,

 

,

خبرنگاران در این جلسه نیز مسایل و مشکلات حوزه خبری و شهرستان را به صورت مفصل بیان کردند وفرماندار شهرستان ثلاث باباجانی نیز وعده های در خصوص حل برخی از مشکلات و مسایل داد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه