اخبار داغ

مراسم تشییع شهید «رضا امامی» در بهارستان برگزار شد

مراسم تشییع شهید «رضا امامی» در بهارستان برگزار شد
مراسم تشییع شهید رضا امامی با حضور شهروندان و مسئولان بهارستانی در روستای امامزاده باقر علیه‌السلام برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، مراسم تشییع پیکر مطهر رضا امامی یکی از شهدای امنیت که ساکن شهرستان بهارستان بود، ظهر امروز با حضور بیژن سلیمان پور فرماندار شهرستان بهارستان، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی صفایی، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی سه شهرگلستان، صالحیه و نسیم شهر و جمعی دیگر از مسئولان، خانواده‌های شهدا، هم خدمتان شهید امامی و شهروندان بهارستانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

این مراسم از ابتدای بلوار امامزاده باقر علیه‌السلام جنب پمپ بنزین شهید چمران آغاز شد و تا صحن امامزاه باقر علیه‌السلام ادامه داشت که در نهایت این شهید بزرگوار در صحن این امامزاده در حضور پرشور و گسترده شهروندان بهارستانی به خاک سپرده شد.

,

ناگفته نماند که تقریباً تمامی ساکنین روستای امامزاده باقر علیه‌السلام در مراسم تشییع شهید رضا امامی حاضر شده بودند و الله اکبر گویان و با شاخه‌های گل با شهید امنیت روستای خود وداع کردند.

,

محبوبیت شهید رضا امامی در بین مردم روستای امامزاده باقر علیه‌السلام از جمله نکات قابل توجه زندگی این شهید بزرگوار می باشد و اینکه اکثر افرادی که وی را می شناسند از رانندگان تاکسی و هم محله‌ای‌ها گرفته تا هم خدمتان از او به نیکی یاد می کنند.

,

گفتنی است؛ شهید رضا امامی یکی از چهار شهید جوانی است که در اغتشاشات اخیر درویشان در پاسداران تهران و در راه حفظ امنیت و جان شهروندان تهرانی در سن 24 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه