اخبار داغ

ارسال 2000 عکس به مسابقه «عکس وحدت» +تصاویر

ارسال 2000 عکس به مسابقه «عکس وحدت» +تصاویر
داور کشوری مسابقه عکس وحدت تربت جام گفت: مسابقه عکس وحدت تربت جام بادریافت بیش از دو هزار عکس می توان بیان کرد که این مسابقه در سطح ملی و فراتر از انتظار بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، نمایشگاه عکس شمال شرق خراسان در گذر تاریخ و آثار برگزیده مسابقه عکس وحدت با موضوع معماری اسلامی و مردم در حاشیه کنگره ملی معماری و عمران شهری در موسسه آموزش عالی وحدت بر پاشده است نفرات برترخود را شناخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز, جام روز,

کیارنگ علائی داور مسابقه عکس وحدت تربت جام با اشاره به مراحل انتخاب آثار برگزیده گفت: هیئت داوران جشنواره بعد از بررسی دو هزار و ۴۱۶ عکس رسیده از ۳۳۹ نفر شرکت کننده به دبیرخانه بعد از بررسی ۱۵۸ اثر برگزیده و در مرحله دوم به دلیل کمبودهای فنی ۷۲ اثر حذف و ۸۶ اثر به دور بعدی راه یافتند و در گام سوم ۲۵ عکس حذف و ۶۱ اثر به عنوان آثار منتخب وارد مرحله نهایی شدند.

,

علایی ادامه داد: در پایان بررسی بخش اصلی جشنواره عکس وحدت، ۴۵ اثر به نمایشگاه اصلی راه پیدا کرده و منتخبین راه یافته به نمایشگاه گواهی شرکت در نمایشگاه عکس اهدا خواهد شد.

,

وی با اشاره به اسقبال ویژه عکاسان افزود: در بازه سه هفته ای اعلام مسابقه عکس وحدت حضور بیش از دو هزار عکس ارسال شد که مقایسه با مسابقه های کشوری می توان بیان کرد این مسابقه در سطح ملی بوده است.

,

داور مسابقه عکس وحدت تربت جام تصریح کرد: در مسابقات عکس کشوری همانند تربت حیدریه در خصوص زعفران هزار و 500 اثر، در تهران هزار اثر و مسابقه عکس آثار تاریخی تبریز 700 اثر ارسال شده است که نشان می دهد از این باب تعداد بالای عکس در مسابقه وحدت برگرفته از جایگاه آثار تاریخی و مذهبی در منطقه خراسان است.

,

در ادامه آثار منتخب مسابقه عکس وحدت را مشاهده می کنید

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

عکس های ذیل نمایشگاه عکس در گذر تاریخ شمال شرق خراسان می باشد

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه