اخبار داغ

20 تیم امدادی در آماده باش کامل برای اعزام به محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج/ با مساعد شدن هوا نیروها به محل حادثه اعزام می شوند

20 تیم امدادی در آماده باش کامل برای اعزام به محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج/ با مساعد شدن هوا نیروها به محل حادثه اعزام می شوند
عملیات جستجوی اجساد قربانیان سانحه هواپیمای تهران - یاسوج در پنجمین روز خود به دلیل برف و کولاک شدید متوقف شد و نیروهای امدادی از ارتفاعات دنا خود را به دامنه دنا رساندند تا با مساعد شدن هوا به کار خود بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛ براساس این گزارش 20 تیم تخصصی ویژه امداد و نجات که شب گذشته را در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری منتهی به قله نول مانده بودند تا صبح زود به کار جستجوی اجساد بپردازند به دلیل کولاک شدید و بدی هوا مجبور به برگشت به دامنه کوه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

با وجود اینکه اینکه تمام امکانات جهت انتقال پیکرهای کشته‌شدگان سقوط هواپیما فراهم‌شده است اما همچنان گفته می شود به دلیل بارش برف و باران در محل سقوط هواپیما تا روز دوشنبه امکان جستجو برای امدادگران فراهم نیست اما با این وجود تیم‌های عملیاتی همچنان آماده در دامنه کوه دنا (کوه گل) حضور خواهند داشت تا به‌محض مساعد شدن هوا جهت انتقال پیکر عزیزان ازدست‌رفته در سانحه هواپیمای مسافربری به پایین اقدام کنند.

,

به گفته رئیس سازمان مدیریت بحران کشور امدادرسانی و کمک برای حمل پیکر جان‌باختگان به‌هیچ‌عنوان قطع نمی‌شود و فقط به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان هلی برد و پرواز بالگرد امکان‌پذیر نیست.

,

اسماعیل نجار افزود: در صورت بهبود شرایط جوی پرواز بالگرد و هلی برد نیروها و کمک فوری به حمل اجساد در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

,

زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم گفته است: هم‌اکنون نقطه استقرار جعبه سیاه این هواپیما مشخص است و امید می‌رود با بهتر شدن وضعیت هوا دسترسی به جعبه سیاه فراهم و به پائین ارتفاعات انتقال داده شود.

,

باید دید در روزهای اینده شرایط برای امدادگران و نیروهای ویژه این کار مهیا می شود تا به محل سقوط هواپیما دسترسی پیدا کنند یا خیر.

,

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در ارتفاعات کوه دنا سقوط کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه