اخبار داغ

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح:

پیروزی انقلاب اسلامی از پیشروی سیاست‌‎های استعماری جبهه استکبار جلوگیری کرد

پیروزی انقلاب اسلامی از پیشروی سیاست‌‎های استعماری جبهه استکبار جلوگیری کرد
مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح در سازمان حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: آمریکا و شوروی سابق در یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده نقطه به نقطه ایران را برای خود تقسیم کرده بودند؛ اما پیروزی انقلاب اسلامی از پیشروی سیاست‌های استعماری جبهه استکبار جلوگیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ سردار مرتضی قربانی پنج شنبه شب در یادواره ۱۱۰ شهید والامقام جلگه رخ تربت حیدریه، اظهار کرد: آمریکا و شوروی سابق در یک برنامه از پیش تعیین شده نقطه به نقطه این کشور را برای خود تقسیم کرده بودند؛ اما پیروزی انقلاب اسلامی از پیشروی سیاست های استعماری جبهه استکبار جلوگیری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی تصریح کرد: جبهه استکبار رضا شاه خائن و فرزندش را به عنوان مزدور و عامل خود در این کشور گمارده بود تا سیاست های آنان را پیاده سازی کند کما اینکه نقاط مهم و استراتژیکی از خاک کشور از جمله بحرین را واگذار کردند.

,

 

,

رئیس سازمان موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس در سایه ولایت فقیه و مرجعیت دینی محقق شده است.

,

 

,

قربانی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید همه این چپاول ها به پایان رسید که در حال حاضر موقعیت جغرافیایی کشور ایران به گونه‌ای است که می‌تواند با تمام نقاط دنیا ارتباط برقرار کند.

,

 

,

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در سال 59 در اردن تصمیم گرفتند که با همکاری فرماندهان نظامی فراری از ایران یک کودتا راه اندازی کنند که با هوشمندی نیروهای انقلابی این کودتا منهدم و این باعث شد تا در 31 شهریور سال 59 عراق را برای حمله به ایران تجهیز کنند.

,

 

,

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح، امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون رشادت طلبی شهدا و ایثارگران دانست و گفت: امروز پیروی و تبیین سیره و روش شهدا در زندگی فردی و اجتماعی و سیاسی افراد جامعه باید تثبیت و نهادینه شود.

,

 

,

وی بخشی عمده ای از مشکلات کنونی کشور را در غافل ماندن از ارزشهای شهدا دانست و بر لزوم بهره گیری و الگوبرداری از شهدا تاکید کرد.

,

 

,

یادواره ۱۱۰ شهید والامقام جلگه رخ تربت حیدریه پنج شنبه شب با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی مسوولان و آحاد مختلف مردم در سالن شهید حجازی شهر رباط سنگ برگزار شد.

,

 

,

منطقه تربت حیدریه یکهزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه