اخبار داغ

مدیر ستادهای نماز جمعه کشور:

پیوست فرهنگی برای حضور زائران و گردشگران طرقبه- شاندیز ضروری است

پیوست فرهنگی برای حضور زائران و گردشگران طرقبه- شاندیز ضروری است
مدیر ستادهای نماز جمعه کشور گفت: باتوجه به وضعیت جغرافیایی شهرستان و ایام نوروز پیش رو پیوست فرهنگی برای حضور زائران و گردشگران طرقبه- شاندیز ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، حجت الاسلام محمود سیاح شب گذشته در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه طرقبه با بیان اینکه در سطح کشور بیش از 42 هزار نفر در ستادهای نماز جمعه فعالیت فرهنگی بدون هیچ توقع و چشمداشتی دارند، گفت: نماز جمعه پایگاه مردمی حکومت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی افزود: بافت ستاد نماز جمعه طرقبه با وجود مسئولان، جوانان و پیشکسوتان مطلوب است و نشان از همدلی و صمیمیت در سطح شهرستان دارد؛ چراکه ستاد نماز جمعه باید همه اقشار را شامل شود.

,

 

,

مدیر ستادهای نماز جمعه کشور با بیان اینکه سلایق افراد نباید موجب عدم حضور مردم شود، اظهار کرد: مسائل شخصی در صفوف نماز جمعه نباید ورود کند.

,

 

,

وی ضمن تأکید بر مرور فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: وحدت و همدلی مغایرتی با روشنگری و هدایتگری در نماز جمعه ندارد.

,

 

,

حجت الاسلام سیاح کار ستاد نماز جمعه در این مقطع زمانی را حساس و دشوار دانست و تصریح کرد: امروز بیش از 80 درصد ستادهای نماز جمعه در کنار خطبه ها بحث های مهدهای آدینه، پاسخگویی به مسائل شرعی، معرفی کتاب، مشاوره و غرفه های فرهنگی و میز خدمت را برپا می کنند.

,

 

,

وی افزود: نماز جمعه قلب فرهنگی شهر است، بنابراین باید به منویات مقام معظم رهبری اشاره شود، چراکه منویات ایشان به صورت منظومه فکری است و با در کنار هم قرار گرفتن آنها آرامش و وحدت را به ارمغان می آورد.

,

 

,

مدیر ستادهای نماز جمعه کشور خاطرنشان کرد: قرارگاه فرهنگی دخالت در کار سایر ارگان ها نیست، بلکه از لحاظ محتوایی مسائل را بررسی می کند.

,

 

,

وی افزود: نماز جمعه قرارگاه تقوا است و باید برای توسعه و ترویج این امر در مسائل مختلف بررسی شود.

,

 

,

حجت الاسلام سیاح گفت: باتوجه به وضعیت جغرافیایی شهرستان و ایام نوروزی پیش رو پیوست فرهنگی برای حضور زائران و گردشگران طرقبه- شاندیز ضروری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه