اخبار داغ

درجلسه شورای ترافیک شهرستان نی ریز مطرح شد؛

نقاط حادثه خیز و عیوبی که در حوزه راه های شهرستان وجود دارد شناسایی و رفع شوند

نقاط حادثه خیز و عیوبی که در حوزه راه های شهرستان وجود دارد شناسایی و رفع شوند
در جلسه شورای ترافیک شهرستان نی ریز مطرح شد؛ در جهت حفظ جان مردم اعتبارات جاهای دیگر حذف و به راه و راهداری اختصاص داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ جلسه شورای ترافیک شهرستان نی ریز به ریاست محمدرضا امیری  فرماندارشهرستان  نی ریز وبا حضور جمعی از مسوولان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از نبض نی ریز؛,

محمدرضا امیری در ابتدای این جلسه با اشاره به نزدیک بودن ایام عیدو همچنین آغاز سفرهای نوروزی، خواستار ایمنی راهها و  اقدامات لازم و ضروری دستگاه های مربوطه جهت کاهش سوانح در این سفرها شد.

,


وی با اشاره به اینکه در آستانه تعطیلات عید هستیم گفت : بحث جاده ها بسیار مهم است ، شهرستان نی ریزدر قسمت شرق دروازه ورودی استان است و استانهایی مثل کرمان، سیتان بلوچستان ، بعضا هرمزگان و یزد مسیرشان از شهرستان نی ریزبه سمت شیراز و مناطق غربی کشور است که موجب ترافیک خواهد شد لذا باید از هم اکنون در این خصوص برنامه ریزی شود.

,
,


 وی با اشاره به نقاط حادثه خیز از جمله گردنه لای رز ،گردنه چاه سبز و  مسیر آباده طشک گفت:  باید از همین الان فکر این مناطق باشیم وتا انجایی که امکاناتمان اجازه می دهد . نقاط حادثه خیز  وعیوبی که در حوزه راههای شهرستان است را شناسایی ودر حد توان نسبت به رفع آن اقدام بشود.

,
,


فرماندار نی ریز همچنین ضمن تاکید بر اجرایی شدن مصوبات قبلی شورای ترافیک ، خواستارپیگیری رفع هرچه سریعتر نقاط حادثه خیز از جمله ورودی شهر نی ریز از پارک معلم به خیابان ولی عصر و خیابان امام رضا(ع) و همچنین دور برگردانهای به سمت پلیس راه (محمود آباد و تل مهتابی ) و همچنین بررسی و یک راه کاری برای خروجی پمپ بنزین فرامرزیان به سمت بولوار شهید سرافراز جهت جلوگیری از تخلف وسائل نقلیه شد.

,
,


امیری در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری بالاترین اعتبار عمرانی واولویت شهرستان ، راهداری و آبفا روستایی  بوده است که حتی ما بعضی از اعتبارات جاهای دیگر راحذف و پیشنهاد دادیم به استان که این اعتبارات را برای راه و راهداری بگذارند تا برای حفظ  جان مردم هزینه بشود.

,
,

 

,

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه