اخبار داغ

رئیس اداره راه مهدیشهر مطرح کرد:

وجود موانع سر راه عملیات تعریض جاده مهدیشهر- شهمیرزاد

وجود موانع سر راه عملیات تعریض جاده مهدیشهر- شهمیرزاد
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مهدیشهر گفت: موانعی بر سر راه عملیات تعریض جاده مهدیشهر- شهمیرزاد وجود دارد که در پی برداشتن این موانع هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت الله امیدی رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مهدیشهر در گفت و گو با خبرنگار نیزوا به پروژه های در دست اقدام این اداره اشاره و اظهار کرد: در راستای عملیات تعریض جاده مهدیشهر به شهمیرزاد در قسمتی از طرح که حدود 800 متر می شود به موانعی برخورد کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رحمت الله امیدی رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مهدیشهر در گفت و گو با خبرنگار , نیزوا , به پروژه های در دست اقدام این اداره اشاره و اظهار کرد: در راستای عملیات تعریض جاده مهدیشهر به شهمیرزاد در قسمتی از طرح که حدود 800 متر می شود به موانعی برخورد کردیم.,

وی تصریح کرد: به دلیل وجود این موانع در مسیر پروژه تعریض محور مهدیشهر- شهمیرزاد که در مجموع حدود 4 کیلومتری می شود، به مدت 6 ماه پروژه پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته و عقب افتاده است.

,

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مهدیشهر مهمترین موانع را وجود قنات و فیبر نوری در مسیر تعریض جاده در بالاتر از پیچ دربند دانست و افزود: جابجایی قنات یکی از بزرگترین معضلات ما در این پروژه بود.

,

امیدی اضافه کرد: با پیگیری و تلاش در راستای تکمیل پروژه، هم قنات و هم فیبر نوری در این مسیر جابجا شد که در حال حاضراین قسمت از مسیر نیز در حال آماده سازی است.

,

وی گفت: در حال حاضر مانعی که در پروژه تعریض باقی مانده است، برخوردن به یک مانع سنگی سخت در نقطه پیچ دربند می باشد که برای برداشتن این مانع باید یک عملیات انفجاری خفیفی صورت گیرد، که برای کسب مجوز به استاندار نامه زدیم و اگر مجوز دهند درعرض دو هفته کار ما جلو می افتد.   

,

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مهدیشهر بیان کرد: اگر مجوز داده نشود، پیمانکار باید به عملیات دیگری در این نقطه از پروژه تعریض اقدام کند.

,

امیدی اظهار کرد: طبق قولی که پیمانکار دادند این پروژه تعریض تا پایان سال تکمیل و آسفالت می شود و در ایان نوروز آماده بهره برداری و استفاده مسافران خواهد شد.

,

وی همچنین به پروژه ساماندهی سه راهی فولادمحله- دامغان- کیاسر که بنا بود دهه فجر امسال کلمگ زنی شود، اشاره کرد و گفت: مشاور طرح را تهیه و حدود 2 میلیارد تومان برآورد داشته است و سازمان راهداری نیز تعهد کرده است که تامین اعتبار کند.

,

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه این پروژه در شرف کلنگ زنی است، اضافه کرد: برای این پروژه مناقصه برای تعیین پیمانکار برگزار شد که در مرحله اول پیمانکارانی که شرکت کرده بودند امتیازات لازم را کسب نکردند و باز تجدید مناقصه شد که با مشخص شدن پیمانکار، روند اجرایی پروژه اقدام می شود.

,

امیدی همچنین در خصوص تکمیل طرح پل درجزین نیز اظهار کرد: با همکاری شهرداری درجزین، جدول گذاری در زیر پل و مسیر دسترسی به ورودی درجزین دارد انجام می شود که قول دادند تا 20 اسفندماه تکمیل شود.

,

وی ادامه داد: در بخشی از عرشه پل نیز حدود 3 متر مسیر نرمه آسفالت لازم است که به محض اینکه هوا گرم تر شد اقدام می شود.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه